Cannondale
Bij mij bevalt de caad12 105 nog steeds erg goed, maar ik ben op racefiets gebied ook niks gewend.
Wel hoop ik de standaard wielen wel te vervangen voor wat lichters.
Sindskort ook de supertrotse eigenaar van een scalpel si carbon 1
Ik pak trouwens voor korte wedstrijden nog steeds m'n starre merkloze Chinees.
Als ik serieus op de pedalen ga staan mis ik de vering ook minder.
Die slate is wel gaaf zeg ! Weet iemand hier wat die met apex weegt ?
Wel hoop ik de standaard wielen wel te vervangen voor wat lichters.
Sindskort ook de supertrotse eigenaar van een scalpel si carbon 1
Als ik serieus op de pedalen ga staan mis ik de vering ook minder.
Die slate is wel gaaf zeg ! Weet iemand hier wat die met apex weegt ?
Kan ik helemaal in komen.brutus schreef: Sindskort ook de supertrotse eigenaar van een scalpel si carbon 1
Rijklaar (met pedalen, bidonhouders,..) in originele configuratie gaat die naar de 10 kg. Die van mij weegt nu net 9 kg.brutus schreef:Die slate is wel gaaf zeg ! Weet iemand hier wat die met apex weegt ?
Eindelijk wat plaatjes van mijn Dale's;
Als eerste; Scalpel Race Carbon 29, Lefty Carbon, SRAM XX1, Cannondale Carbon velgen, stuur en zadelpen (er komt nog een Magura Vyron in), Fizik Antares en Racing Ralphs
Als tweede; mijn SuperSix Evo. SRAM Red Cannondale edt (op de crank na), Quarq, Q-Rings, Cannondale stuur/pen en zadelpen, Fizik Antares en een set Lightweight Standard 3 "Weiss" edition voor clinchers. Daarnaast ook een set Ventoux met 25 mm tubes
Als eerste; Scalpel Race Carbon 29, Lefty Carbon, SRAM XX1, Cannondale Carbon velgen, stuur en zadelpen (er komt nog een Magura Vyron in), Fizik Antares en Racing Ralphs
Als tweede; mijn SuperSix Evo. SRAM Red Cannondale edt (op de crank na), Quarq, Q-Rings, Cannondale stuur/pen en zadelpen, Fizik Antares en een set Lightweight Standard 3 "Weiss" edition voor clinchers. Daarnaast ook een set Ventoux met 25 mm tubes