Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Via iBood een Garmin Virb gekocht aan €120. Ik heb al een Garmin Virb Elite, maar kan er nu ook een aan mijn zadel hangen bij de groepsritten. Ga deze oo, gebruiken op mijn stadsfiets.
Hmm, ik heb gisteren gewoon nog zonder problemen zonder vingers gereden, zelf heb ik volgens mij de Hurricane van GripGrab en die voldeden vorig jaar rond het vriespunt prima.Wiliertoerist schreef:En waren ze warm genoeg ?nijkie schreef:Gribgrab neopreem handschoenen in de aanbieding €34,95.
Ik ben vanochtend na 12 km omgekeerd, handschoenen niet warm genoeg, begon echt zeer te doen.
Iedereen is anders...
Gaat om de gevoelstemperatuur of je bent slager of je werkt op de visafslag indien je gisteren geen koude handen zou hebben gekregen en vandaag en de komende dagen.sjoerdth schreef:Hmm, ik heb gisteren gewoon nog zonder problemen zonder vingers gereden, zelf heb ik volgens mij de Hurricane van GripGrab en die voldeden vorig jaar rond het vriespunt prima.Wiliertoerist schreef:En waren ze warm genoeg ?nijkie schreef:Gribgrab neopreem handschoenen in de aanbieding €34,95.
Ik ben vanochtend na 12 km omgekeerd, handschoenen niet warm genoeg, begon echt zeer te doen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Gisteren nog maar een keer de poeplap getrokken en een Isadore softshell besteld en een paar Isadore merino handschoenen.
Met de Northwave fahrenheit (zie een paar pagina's terug ) mag van mij de echte kou komen. Als het maar droog blijft
Met de Northwave fahrenheit (zie een paar pagina's terug ) mag van mij de echte kou komen. Als het maar droog blijft
H.T.F.U.
Bedankt voor de tip, ook maar een zwarte XL genomen. Supersnel in huis en wat een heerlijk shirt zeg. Top!gh hutten schreef:Magic666 schreef:Exact dezelfde (2 stuks) genomen. Gaat snel dan met de matenZorro schreef:Craft Be Active Extreme Windstopper Longsleeve bij Futurumshop gisteravond. Aanbieding voor 34,95 (normaal iets van 70 Euro).
Mazzeltje want gisteravond hadden ze nog alle maten en nu slechts nog XL.
zojuist de XL besteld en paar warme sokken was toch wel koud vanmorgen op de fiets
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user