mis hier toch een beetje voorlichting vanuit het forum.. hoe kan de leek nou weten of het wel of niet echt is... laat dan de verschillen zien...mackersv2.0 schreef:Enve stuur in 3T Ergonova vorm, dus nep.
FFWD wielen in 12K en G3 spaakpatroon, dus nep.
foto van je fiets
- Italia_david
- Forum-lid
#passioneceleste #ridebianchi
Ja ik begrijp als leek ook echt niet waar dit overgaat . Er is iemand geweest die een foto van zijn fiets heeft laten zien waar evt nep spullen opzitten begrijp ik dat goed en dat mag niet en wat is daar zo erg aan ? Ik heb echt totaal geen verstand van wat nep zou zijn of niet ik kan me wel voorstellen als iemand iets aanbied als zijnde echt maar dat dit niet zo is dat dit verboden is op het forum toch ?
Zou ik op die forum nog een foto mogen posten van mezelf in de roze leiderstrui van de giro? Of in de regenboogtrui?
Die zijn echt nep hoor. En ik heb ze ook nooit gewonnen. Echt waar niet!!
Dat je nep niet als echt mag proberen te verkopen,; OK, die snap ik. Maar geen foto mogen plaatsen? Beetje vreemd.
Die zijn echt nep hoor. En ik heb ze ook nooit gewonnen. Echt waar niet!!
Dat je nep niet als echt mag proberen te verkopen,; OK, die snap ik. Maar geen foto mogen plaatsen? Beetje vreemd.
Live fast; die young. mijn blog
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
M.a.w.: niet piepen, stickers eraf trekken en opnieuw foto plaatsen
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik begrijp de moderators heel goed. Er wordt misbruik gemaakt van merknaam en beeldrecht van een ander en dat is verboden. Punt... Wil je met FastForward op je wielen rijden en een stuurtje hebben van Enve, dan moet je maar sparen. Verder vermoed ik dat moderators in bepaalde mate aangesproken kunnen worden op en verantwoordelijk zijn voor de content op dat forum.
Wil je niet de hoofdprijs betalen voor onderdelen dan bestaat altijd nog de mogelijkheid om onderdelen zonder logo of met Chinese merknaam te scoren. Dat is (bijna) in alle gevallen legaal.
Overigens heeft 53x11 de oplossing voor dit geval al aangedragen.
Wil je niet de hoofdprijs betalen voor onderdelen dan bestaat altijd nog de mogelijkheid om onderdelen zonder logo of met Chinese merknaam te scoren. Dat is (bijna) in alle gevallen legaal.
Overigens heeft 53x11 de oplossing voor dit geval al aangedragen.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Van mij mag iedereen hier trots zijn nepfiets showen. Het draagt voor mij bij aan de verwondering die mij zo nu en dan bekruipt over wansmaak. Wansmaak die ik soms vermakelijk vind. Interesseert mij wat of die dingen nep zijn, zolang ze maar niet als zogenaamd origineel te koop worden aangeboden. Waar ligt de grens? Zo twijfel ik nog steeds over de vraag of de 3T LTD stuurpen die ik ooit op MP kocht wel een originele is, maar een knappe vent die dat ziet en zeker op een foto op het forum. Hij staat wel mooi op mijn fietske . Ook wansmaak is overigens maar subjectief.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
misschien had jeroentune wel geen idee dat hij neppe spullen op zijn fiets heeft zitten. ik fiets graag, maar ik heb ook totaal geen verstand van echt of nep materiaal. dus ik kan me zijn reactie ook wel voorstellen. hij laat zijn fiets zien, is er trots op, en wordt weggeserveerd als een nepper... zonder echt opgaaf van reden (oke later wel, maar iets vriendelijker kan geen kwaad).
zoiets weerhoud mij ervan om mijn oud beestje te showen
zoiets weerhoud mij ervan om mijn oud beestje te showen
is het fietsen aan het her-ontdekken
Niet de allerbeste foto maar betere volgen ik doe het nog steeds met deze sl3 s-works......wil hem eigenlijk wel mat zwart maken wat zouden jullie doen?
http://uploadenfoto.nl/pictures/f34aa91 ... 3c9ec5.jpg
- Supergrover
- Forum-lid HC
pierro schreef:Niet de allerbeste foto maar betere volgen ik doe het nog steeds met deze sl3 s-works......wil hem eigenlijk wel mat zwart maken wat zouden jullie doen?