Nieuwe fiets , Cannondale van bouwjaar 2014
Nog paar uur staan twijfelen in de winkel tussen deze en een Lapierre, maar had toch liever een iets kleiner frame dan iets groter.
Bovenop "driepaal" , in Dilsen Stokkem (B)
De weg heet 'driepaalweg' die ontspringt vanaf de straat die ook driepaal heet.
Ligt er heerlijk slecht bij, en is een goeie 800m lang.
Een veel mooier beeld ga je niet krijgen, een Cannondale en kasseistrook op 1 plaatje! Maar ik moet zeggen, ik heb niet het lef met m'n Lightweights over zo'n strook te gaan.
Daveke2 schreef: ↑24 mei 2017 21:48
Bovenop "driepaal" , in Dilsen Stokkem (B)
De weg heet 'driepaalweg' die ontspringt vanaf de straat die ook driepaal heet.
Ligt er heerlijk slecht bij, en is een goeie 800m lang.
als ik die foto bekijk ligt dat eerste stuk van die kasseistrook
er alleszins heerlijk veel te goed bij , mooi vierkante kasseien bijna plat kasseivlak, een mooi egaal opgevulde voeg, kom eens naar Oost-Vlaanderen om wat echt heerlijk/slechte kasseistroken te bereiden het zal wat anders aanvoelen als die platte steentjes daar
wel echt een foto om in te kaderen en boven de schouw te hangen
mensma schreef: ↑25 mei 2017 18:02
Een veel mooier beeld ga je niet krijgen, een Cannondale en kasseistrook op 1 plaatje! Maar ik moet zeggen, ik heb niet het lef met m'n Lightweights over zo'n strook te gaan.
Het was mijn eerste meer met de LW's over zon strook en ik had echt drama verwacht qua stijfheid maar dat viel reuze mee.
Qua kapot rijden was ik er ook niet zo bang voor en mocht dat gebeuren heb ik gelukkig nog meer sets
Volgende keer gaan ze weer mee!
Thanks voor de complimenten gents, het stukje strook vroeg om een plaatje in elk geval..