Wat heb jij voor het laatst gekocht?
En ze zijn binnen een half uur na ontvangst alweer retour gegaan.midstar schreef:Vandaag de Fulcrum R3 wielset besteld, morgen mag ik ze in ontvangst nemen.
De achternaaf was beschadigt en aangetipt met witte lak
Gevraagd om per direct een nieuwe set te retouneren, maar ze willen eerst deze in ontvangst nemen, en hierna wordt het geld binnen enkele dagen terug gestort waarna ik weer opnieuw moet bestellen
Hoe verzin je het, de 24 uurs service gaat niet werken zo
Daar sta je als klant, geld weg, product weg en overgeleverd aan de service.
Niet goed voor de rikketik dit, hoop gehaast en chaos om het nog even op de post te krijgen voor sluitingstijd, werd om 16.00 uur geleverd.
Balen zeg! Kan je verklappen welke firma je zaken mee deed/doet?midstar schreef:En ze zijn binnen een half uur na ontvangst alweer retour gegaan.midstar schreef:Vandaag de Fulcrum R3 wielset besteld, morgen mag ik ze in ontvangst nemen.
De achternaaf was beschadigt en aangetipt met witte lak
Gevraagd om per direct een nieuwe set te retouneren, maar ze willen eerst deze in ontvangst nemen, en hierna wordt het geld binnen enkele dagen terug gestort waarna ik weer opnieuw moet bestellen
Hoe verzin je het, de 24 uurs service gaat niet werken zo
Daar sta je als klant, geld weg, product weg en overgeleverd aan de service.
Niet goed voor de rikketik dit, hoop gehaast en chaos om het nog even op de post te krijgen voor sluitingstijd, werd om 16.00 uur geleverd.
Gisteren brak mijn zijkniptang af bij het doorknippen van een buitenkabel, gevalletje pisbakkenstaal. Ik vanochtend op zoek bij diverse fietsenwinkels naar een goeie kabelknipper, eentje die bij binnenkabels de draadjes niet plet. Niet gevonden dus ik naar een ijzerwarenwinkel. Krijg een tangetje mee van 16 euro, ik zet dat ding op een derailleurkabeltje en hij klapt gelijk dubbel. Ik terug. Ja meneer, ik wou u niet gelijk een dure tang verkopen.(wtf denk ik dan, dan verkoop je maar iets dat niet werkt?) Maar ala, ik zie er nou eenmaal niet zo kapitaalkrachtig uit, dus poging twee: Een Knipex van 58 euro, als je ermee naar een kabeltje wijst dan ligt ie al in twee stukken.
Ik wacht het eerst even af met voordat ik met modder ga gooien, Maandag word ik terug gebeld.Intenso85 schreef:Balen zeg! Kan je verklappen welke firma je zaken mee deed/doet?midstar schreef:En ze zijn binnen een half uur na ontvangst alweer retour gegaan.midstar schreef:Vandaag de Fulcrum R3 wielset besteld, morgen mag ik ze in ontvangst nemen.
De achternaaf was beschadigt en aangetipt met witte lak
Gevraagd om per direct een nieuwe set te retouneren, maar ze willen eerst deze in ontvangst nemen, en hierna wordt het geld binnen enkele dagen terug gestort waarna ik weer opnieuw moet bestellen
Hoe verzin je het, de 24 uurs service gaat niet werken zo
Daar sta je als klant, geld weg, product weg en overgeleverd aan de service.
Niet goed voor de rikketik dit, hoop gehaast en chaos om het nog even op de post te krijgen voor sluitingstijd, werd om 16.00 uur geleverd.
Eerst even kijken of het verders netjes afgehandeld word.
Procedure is dat ze eerst geld terug storten en dat je dan opnieuw kan bestellen, maar hier wil ik niet op wachten ,en gevraagd of zij na ontvangst van de wielen direct nieuwe af kunnen sturen. Anders ben je zo weer een week of anderhalf verder.
Vind het ook erg omslachtig en tijdrovend om het op hun manier te doen, kans daarbij is dat de klant na ontvangst geld ergens anders gaat shoppen.
Na weken elke avond kijken,vergelijken reviews opzoeken en dan uiteindelijk de centen hebben om het te kunnen kopen, is dit een tegenvaller. Een winkel moet hiermee toch anders omgaan, of andere procedures voor hebben. De klant is nu de pineut ipv de fabrikant of winkel die een fout begaan heeft.
Fulcrum quattro 2015 wielset voor 238,95 incl. verzending bij http://www.vanbon-sport.nl uit Apeldoorn, leek me wel scherpe prijs voor niet al teveel zoeken ( en ik werk in apeldoorn dus handig bij ev. klachten)
tv
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ja sorry hoor, maar dit is toch het risico als je online wat besteld? Vanuit de winkel geredeneerd weten ze niet of jij de set wel terug stuurt en of ze niet straks twee sets kwijt zijn voor de prijs van een enkele. Als je wilt zien wat je koopt moet je naar een fysieke winkel gaan. Als een product niet naar wens is of beschadigd en jij het snel wilt hebben dan is dat volgens mij jouw probleem en niet het probleem van de winkel (daarbij zal de retourprocedure vast ergens beschreven staan, maar die leest niemand, ikzelf uiteraard ook niet, maar het lijkt me dan eerder je eigen schuld dan de schuld van de winkel)midstar schreef: Ik wacht het eerst even af met voordat ik met modder ga gooien, Maandag word ik terug gebeld.
Eerst even kijken of het verders netjes afgehandeld word.
Procedure is dat ze eerst geld terug storten en dat je dan opnieuw kan bestellen, maar hier wil ik niet op wachten ,en gevraagd of zij na ontvangst van de wielen direct nieuwe af kunnen sturen. Anders ben je zo weer een week of anderhalf verder.
Vind het ook erg omslachtig en tijdrovend om het op hun manier te doen, kans daarbij is dat de klant na ontvangst geld ergens anders gaat shoppen.
Na weken elke avond kijken,vergelijken reviews opzoeken en dan uiteindelijk de centen hebben om het te kunnen kopen, is dit een tegenvaller. Een winkel moet hiermee toch anders omgaan, of andere procedures voor hebben. De klant is nu de pineut ipv de fabrikant of winkel die een fout begaan heeft.
http://www.thesufferfest.comIntenso85 schreef:Een Tacx T2500 Booster met trainingsband. Hopen dat ik het wat vind, aangezien deze niet interactief of virtual reality is. Iemand tips om het op een simpele trainer toch een beetje leuk te maken?
Dit dus. Zweten, zere benen en toch dikke pret...