foto van je fiets
- Infinito GB
- Forum-lid
Absoluut zo houden. Er rijden al genoeg van de inspiratieloze matzwarte fietsen rond. Ik zou trots zijn op zo'n mooie fiets.
En er een saaie doorsnee "stealth bike" van maken?pierro schreef:Niet de allerbeste foto maar betere volgen ik doe het nog steeds met deze sl3 s-works......wil hem eigenlijk wel mat zwart maken wat zouden jullie doen?
http://uploadenfoto.nl/pictures/f34aa91 ... 3c9ec5.jpg
Zou ik niet doen. Ik vind deze (oranje?) kleur juist wel vet!
EDIT: ^ was me voor!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Ik begrijp heel goed wat er wel en niet echt is aan allerlei materiaal ...
voor de duidelijkheid ... ik heb het stuur 2de hands gekocht ,.,. was wel een nieuwe maar ik wist niet eens dat het ging om "enve" ik had die naam niet eens uit het logo gehaald en ik ken het merk niet eens .. ik zou werkelijk niet weten of het goedkoop of duur is en interesseert me ook niet .. ik kocht dit stuur omdat het interne kabel geleiding heeft ..
Wielen heb ik custom laten maken omdat de 12 k heel goed bij mijn frame past .. de witte spaken en mooie naven passen precies bij deze fiets .. natuurlijk wilde ik een stickerset op de wielen .. en of er nu Fast Forward of dikke Joop op staat .. interesseert me niet .. als het maar bij de fiets past ....
Dit is het heel verhaal dat ik geprobeerd heb om een fiets samen te stellen die qua stijl helemaal past en af is ...
ik begrijp dat dit helemaal niet past bij de azijn plassers die vallen over een logo tje ...
Ieder zn zijn ding ... maar om nu een plaatje te wissen vind ik wel een beetje kinderachtig ..
voor de duidelijkheid ... ik heb het stuur 2de hands gekocht ,.,. was wel een nieuwe maar ik wist niet eens dat het ging om "enve" ik had die naam niet eens uit het logo gehaald en ik ken het merk niet eens .. ik zou werkelijk niet weten of het goedkoop of duur is en interesseert me ook niet .. ik kocht dit stuur omdat het interne kabel geleiding heeft ..
Wielen heb ik custom laten maken omdat de 12 k heel goed bij mijn frame past .. de witte spaken en mooie naven passen precies bij deze fiets .. natuurlijk wilde ik een stickerset op de wielen .. en of er nu Fast Forward of dikke Joop op staat .. interesseert me niet .. als het maar bij de fiets past ....
Dit is het heel verhaal dat ik geprobeerd heb om een fiets samen te stellen die qua stijl helemaal past en af is ...
ik begrijp dat dit helemaal niet past bij de azijn plassers die vallen over een logo tje ...
Ieder zn zijn ding ... maar om nu een plaatje te wissen vind ik wel een beetje kinderachtig ..
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ik snap je reactie, maar deze is wat ongenuanceerd. De moderators zijn verantwoordelijk voor de inhoud van het forum. Foto's plaatsen van nepartikelen mag waarschijnlijk niet. Een producent (de echte) kan in dat geval eisen dat dergelijke afbeeldingen worden verwijderd op straffe van een dwangsom of zoiets. Daar zit niemand op te wachten.
Maar ook ik zie zelf ook zelden of iets nep is of niet.
Maar ook ik zie zelf ook zelden of iets nep is of niet.
- Forum-lid
Mooi in deze blitse kleur laten wou dat mijn roubaix deze mooie kleur had en niet dat mat zwart
Zwart maken? Waarom? Om net zo'n fiets te hebben als bijna iedereen al heeft?pierro schreef:Niet de allerbeste foto maar betere volgen ik doe het nog steeds met deze sl3 s-works......wil hem eigenlijk wel mat zwart maken wat zouden jullie doen?
http://uploadenfoto.nl/pictures/f34aa91 ... 3c9ec5.jpg
Veni. Vidi. Fietsie.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Zo laten en goede foto's plaatsen in het Specialized topicpierro schreef:Niet de allerbeste foto maar betere volgen ik doe het nog steeds met deze sl3 s-works......wil hem eigenlijk wel mat zwart maken wat zouden jullie doen?