Cervélo
Die Ambrosio's zijn inderdaad mooie wieltjes maar onder zo'n dikbuizig Aero frame en dan nog met van die retrowangen.. matcht niet helemaal naar mijn idee.
-
- Forum-lid
op de website van veltec benelux staat dat fietsen godefroot verdeler is van cervelo. op de site van godefroot is hier wel niks over terug te vinden. kan het dat de lijst van veltec verouderd is of is godefroot wel degelijk verdeler van cervelo?
mvg,
mvg,
-
- Forum-lid
heb ik nog niet gezien. ik was gewoon even aan het opzoeken waar ik ze kon zien. bedankt daarvoor! heeft er ook iemand ervaring met fietsen godefroot?
mvg,
mvg,
-
- Forum-lid
Sulai schreef:Ik wil graag mijn nieuwe aanwinst met jullie delen!
Het is eindelijk een S2 2009 geworden met Utegra gray met Easton EA 90 Aero... ben heel blij!
Foto's lukken me nie...helaas....tips?
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=4399
-
- Forum-lid
de knoop is waarschijnlijk doorgehakt! ik denk dat een RS neem. ik zie mezelf toch wel meer als een toerder. en met dit frame kan je toch ook wel nu en dan eens een koersje meepikken?
mvg,
mvg,
upcommingstar schreef:de knoop is waarschijnlijk doorgehakt! ik denk dat een RS neem. ik zie mezelf toch wel meer als een toerder. en met dit frame kan je toch ook wel nu en dan eens een koersje meepikken?
mvg,
Het maakt niet uit in welke categorie je valt. Het gaat er om dat je de juiste balhoofdbuislengte kiest.