foto van je fiets
- plantagenet
- Forum-lid
Foto gemaakt met oog voor detail: ventielen onderaan, ketting op grote blad voor en klein achter, cranck in een goede positie. Strakke fiets, maar ik vind hem wat te schraal qua kleur....maar da's mijn persoonlijke smaak
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Ik heb een wit zadel + stuurlint overwogen, maar uiteindelijk won zwart.
Dus witter gaat het niet worden.
En ik kwam van een knetter rode Wilier.
Voor wat kleur heb ik nog een fiets in het mooiste Italiaanse blauw
Dus witter gaat het niet worden.
En ik kwam van een knetter rode Wilier.
Voor wat kleur heb ik nog een fiets in het mooiste Italiaanse blauw
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Foto is even heel snel genomen, fiets ook verre van schoon.
Dus dat doen we nog een keertje over en beter
Voordeel van een zwarte fiets.!Wiliertoerist schreef:Foto is even heel snel genomen, fiets ook verre van schoon.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- Pedaleur_de_Charme
- Forum-lid
Moooi ding
Ik ben helaas niet gecharmeerd van die banden met bruine wang. Ik vind het doorgaans lelijk en op deze mooie racer staat het domweg helemaal niet . En staat dat zadel zo goed
Ik ben helaas niet gecharmeerd van die banden met bruine wang. Ik vind het doorgaans lelijk en op deze mooie racer staat het domweg helemaal niet . En staat dat zadel zo goed
Live fast; die young. mijn blog
- Pedaleur_de_Charme
- Forum-lid
Thanks!rob74 schreef:Moooi ding
Er gaat zo'n gezegde: over smaken (en kleuren) valt niet te twisten... Ik ben persoonlijk wel fan van de retrolook die de Vittoria Corsa banden hebben. Daarnaast zijn het ook gewoon superbanden, goeie grip en enorm snel. Vorige versies waren gewoon niet duurzaam en lekbestendig genoeg. Ik ben benieuwd of dit verholpen werd.
Ben nog wat de fiets aan het afstellen, er moet sowieso nog een langere stuurpen op: een 130mm ipv de standaard 100mm.