Mart Smeets
Ah, wederzijdse toenadering na de Belgische Revolutie en wat kabinetscrisissen..
Dat was weer een klasse optreden van Mart Smeets afgelopen weekend in Hamburg. Bijna een kwartier kon hij volhouden dat er GEEN Nederlander in de top tien was geëindigd, terwijk Leezer naar een prima 7e plek sprinte.
Nog maar niet te spreken over zijn rekensommen over de puntentelling. Daarbij ging meneer aan het punt voorbij dat er VOOR Nederland ook nog landen stonden die Nederland kon passeren. Maar hij maakte er weer een mooie Nederland-Duitsland van! Tsss...die oudere generatie he!
Nog maar niet te spreken over zijn rekensommen over de puntentelling. Daarbij ging meneer aan het punt voorbij dat er VOOR Nederland ook nog landen stonden die Nederland kon passeren. Maar hij maakte er weer een mooie Nederland-Duitsland van! Tsss...die oudere generatie he!
Het was echt dramatisch gisteren, zelden zo'n slecht commentaar gehoord. De scherpte is echt weg bij hem, het gaat zo van: ik heb het allemaal meegemaakt, ik weet het allemaal wel, dus een beetje concentratie hoeft echt niet meer. Ja, en dan mis je snel het één en ander...
Eenvoud kenmerkt het ware.
dat jullie nog naar de NOS kijken!!!! Dit ontgaat me echt volledig
er is ook Sporza hoor.
Misschien wel eens van gehoord. Dezelfde beelden maar dan met zinnig commentaar.
er is ook Sporza hoor.
Misschien wel eens van gehoord. Dezelfde beelden maar dan met zinnig commentaar.
Live fast; die young. mijn blog
rob74 schreef:dat jullie nog naar de NOS kijken!!!! Dit ontgaat me echt volledig
er is ook Sporza hoor.
Alleen zend de NOS in HD uit, en sporza niet.
En wanneer ik bijv. de tour kijk zien de HD beelden er wel erg mooi uit in vergelijking met de slechtere kwaliteit van sporza,
Dat is ook de reden waarom bij mij de NOS aan staat, en dan denk ik nog wel eens terug aan zo'n 20 jaar geleden, dat ik op een zwart-wit tv ter grootte van een koektrommel de tour lag te kijken op m'n kamertje de tijden veranderen...
Eenvoud kenmerkt het ware.
Canyon81 schreef:Het was echt dramatisch gisteren, zelden zo'n slecht commentaar gehoord. De scherpte is echt weg bij hem, het gaat zo van: ik heb het allemaal meegemaakt, ik weet het allemaal wel, dus een beetje concentratie hoeft echt niet meer. Ja, en dan mis je snel het één en ander...
+1
Smeets was niet sterk, hij riep iets over enthousiast Duits publiek wat je in Nederland niet zou treffen. Nou, ik heb de Giro hier voor de deur gehad en ik kan je verzekeren dat het hele dorp was leegelopen om de koers te kijken.
En ja, die Vattenfal Cyclassics vind ik ook wel een ontzettend suffe koers.
Camerig is prachtig!
MattBeone schreef:rob74 schreef:d
Alleen zend de NOS in HD uit, en sporza niet.
En wanneer ik bijv. de tour kijk zien de HD beelden er wel erg mooi uit in vergelijking met de slechtere kwaliteit van sporza,
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt maar Sporza zendt al jaren alle grote sportevents uit in HD, ondermeer de Ronde Van Vlaanderen, Parijs-Roubaix en zeker de tour de France...