Vandaag gefietst in 2008?
Vandaaag mijn eerste keer 100 km gereden. ODO stond op 1904 km, en wou 'm naar de 2000.
Vanaf A'dam Bos & Lommer naar de Amstel, Ronde Hoep een keer gedaan, toen min of meer aangehaakt bij 4 mensen voor rondje Waver, maar voelde me een beetje overbodig, vonden zij blijkbaar ook.
Toen via Abcoude naar Vinkeveen, Mijdrecht, Wilnis, Mijdrecht, Mijdrecht (verdwaald), Uithoorn, Amstelveen, terug naar Bos en Lommer, daar nog de straat op en neer gereden om de 100 vol te maken en voor de derde keer te verregenen.
Totaal 100.23 met 29.7 km/h. Best blij al met al!
Vanaf A'dam Bos & Lommer naar de Amstel, Ronde Hoep een keer gedaan, toen min of meer aangehaakt bij 4 mensen voor rondje Waver, maar voelde me een beetje overbodig, vonden zij blijkbaar ook.
Toen via Abcoude naar Vinkeveen, Mijdrecht, Wilnis, Mijdrecht, Mijdrecht (verdwaald), Uithoorn, Amstelveen, terug naar Bos en Lommer, daar nog de straat op en neer gereden om de 100 vol te maken en voor de derde keer te verregenen.
Totaal 100.23 met 29.7 km/h. Best blij al met al!
Haar op je been
In stevige wind met mijn Stevens cross een kleine 50 km gereden. Was gelukkig wel droog!
28,1 gemiddeld. Wordt weer eens tijd voor een stevig rondje met mijn racer...Staat al een tijdje stof te verzamelen..;-(
28,1 gemiddeld. Wordt weer eens tijd voor een stevig rondje met mijn racer...Staat al een tijdje stof te verzamelen..;-(
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'
Afgelopen middag een testrit op mijn nieuw aangeschafte TACX gereden; Cunea - Plato Nevoso. Ging lekker, zonder problemen Evans eraf gereden en de gele trui over genomen
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
Nee, mijn satori is goedgekeurd
Morgen maar weer lekker naar buiten
Morgen maar weer lekker naar buiten
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
Eindelijk weer van droge wegen kunnen genieten. Wegens mijn afkeer van binnen fietsen waren de afgelopen 3 weken echt minder prettig (understatement).
Ik wil het aantal uren dat ik bezig ben geweest mn fiets (schoonmaken, smeren, steentjes peuren etc.) afgelopen weken niet weten......
Rijden in de regen vind ik niet zo erg, maar mn fiets vind t wat minder prettig.
Ik wil het aantal uren dat ik bezig ben geweest mn fiets (schoonmaken, smeren, steentjes peuren etc.) afgelopen weken niet weten......
Rijden in de regen vind ik niet zo erg, maar mn fiets vind t wat minder prettig.
ff lekker 7Okm gevlamd met een 12tal in de polders.....morgen kleine 100km rijden en donderdag een 80km ongeveer, wat het goede weer niet kan doen met mensen !!
grtz
grtz
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.
gister 107 km gefietst in de achterhoek, Doesburg, steenderen, vorden, ruurlo, groenlo, aalten, varsseveld en weer naar doetinchem. Was een leuk ritje.
Soms leek het wel een modeshow, jasje aan, jasje uit, armstukken aan, uit en weer aan, jasje aan jasje uit enz enz. Het weer was wisselvallig!!!!
Soms leek het wel een modeshow, jasje aan, jasje uit, armstukken aan, uit en weer aan, jasje aan jasje uit enz enz. Het weer was wisselvallig!!!!
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."