Het kan zijn dat je mail per ongeluk in zijn spambox terecht is gekomen, is mij ook een paar keer overkomen. Even bellen met Chris.ericpeters schreef:Is Kuiper nog actief? Krijg geen reactie op een vraag.
Kuiper Trading
Canyon Endurace CF SL 8.0 Aero
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Beste Eric,
Een antwoord op jouw e-mail is zojuist verzonden.
Momenteel een stuk drukker als voorgaande jaren.
Hiermee al bezig met een oplossing dat e-mails sneller beantwoord kunnen worden.
Onderdeel daarvan is een nieuwe website, waarbij de klant meteen via de website met ideal (nl) /mistercash (belgië) /creditcard (internationaal) / overboeking kan betalen.
Ook service onderdelen kunnen dan sneller en eenvoudiger worden besteld.
Chris Kuiper
Een antwoord op jouw e-mail is zojuist verzonden.
Momenteel een stuk drukker als voorgaande jaren.
Hiermee al bezig met een oplossing dat e-mails sneller beantwoord kunnen worden.
Onderdeel daarvan is een nieuwe website, waarbij de klant meteen via de website met ideal (nl) /mistercash (belgië) /creditcard (internationaal) / overboeking kan betalen.
Ook service onderdelen kunnen dan sneller en eenvoudiger worden besteld.
Chris Kuiper
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
-
- Forum-lid
Dik jaar geleden schat ik een setje FCT50 wielen overgekocht van iemand hier op het forum, herinner mij niet direct meer van wie. Met overvolle tevredenheid mee rondgereden in oa de Alpen. Wilde een nieuwe tube laten monteren en ineens een slagje eruit halen dat ik vermoedelijk opgelopen heb na een doodsmak in een put. Spaak knapte direct van zodra ik aan de nippel kwam. Chris gecontacteerd, het probleem uitgelegd en de spaken zijn al onderweg. Prijzig zijn ze wel maar de service is echt zoals reeds meerdere malen aangegeven super! Snel antwoord en snelle verzending. En als die tube er terug op ligt en ze lopen weer als voorheen dan ben ik de prijs van mijn spaken al lang vergeten.
Dikke pluim dus voor de klantgerichtheid van Chris Kuiper, dat is de manier van handelen als je hedentendaage wil zaken doen!
Dikke pluim dus voor de klantgerichtheid van Chris Kuiper, dat is de manier van handelen als je hedentendaage wil zaken doen!
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Vorige week setje Kuipers FCC 38mm op de kop getikt,1 jaar oud en +/-2000km gelopen.
(Komen uit een gios geleverd door Kuiper)
Ben benieuwd hoe ze rijden tov mijn andere wielen.
Nw vittoria sc banden met nw type michellin a1 ultra light butyl binnenband 52mm ventiel.
(Komen uit een gios geleverd door Kuiper)
Ben benieuwd hoe ze rijden tov mijn andere wielen.
Nw vittoria sc banden met nw type michellin a1 ultra light butyl binnenband 52mm ventiel.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Je kan onderhand een museum beginnen volgens mij
Wel effe punt nl er achter zetten anders komt hij retour idd .RoeskeP schreef:Ik probeerde net een mail naar sales@kuipertrading te sturen, maar die kwam terug als onbezorgbaar?
Grt Pim
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Via de site kan er weinig fout gaan:nijkie schreef:Wel effe punt com er achter zetten anders komt hij retour idd .RoeskeP schreef:Ik probeerde net een mail naar sales@kuipertrading te sturen, maar die kwam terug als onbezorgbaar?
Grt Pim
http://www.kuipertrading.com/contact.php
Of via E-mail: info@kuipertrading.com
Of heb je dit mail adres zelf verzonnen?sales@
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Anders even bellen,maar hij gebruikt idd .nl en .com door elkaar heen.RoeskeP schreef:@nijkie, die .com lijkt me logisch
Sales@ komt van de productpagina's van de diverse wielen als contactadres voor vragen over aanschaf wielen.
Grt Pim
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
ik heb nu ruim 2 jaar een set kuiper clinchers (50mm) en ik gebruik ze regelmatig. In het begin had ik wat speling op het achterwiel, de body zat los. Dit heb ik weer vaat gezet. Dopje eraf, imbus aandraaien, dopje erop en klaar.
Nu merk ik dat ik ook wat speling in het voorwiel heb.
Hoe is dat op te lossen? op dezelfde manier?
Nu merk ik dat ik ook wat speling in het voorwiel heb.
Hoe is dat op te lossen? op dezelfde manier?
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."