Raad de plaat
Ha,ha dat geld ook voor mij....!
Was toen in Frankrijk op vakantie en zag samen met de Fransen om mij heen Hinault ten onder gaan...Heeeeerlijk was dat..!
Ok..ik zorg voor de volgende plaat maar dan wel morgenavond want ik ga nu naar bedje toe..!
Was toen in Frankrijk op vakantie en zag samen met de Fransen om mij heen Hinault ten onder gaan...Heeeeerlijk was dat..!
Ok..ik zorg voor de volgende plaat maar dan wel morgenavond want ik ga nu naar bedje toe..!
"Afstappen is geen optie"
Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 05 November 2005
Ik ook...won die met 7 seconden in de laatste rit...op Fignon, weet je nog, die anti-held met bril en paardestaart...(of ben ik nu iemand aan het beledigen...)
Ik ook...won die met 7 seconden in de laatste rit...op Fignon, weet je nog, die anti-held met bril en paardestaart...(of ben ik nu iemand aan het beledigen...)
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner
Quoten: Origineel geplaatst door Toor op 05 November 2005
Als ik me niet vergis heeft G.Lemond de tour 2 x gewonnen. De eerste keer hield hij Hinault van zijn zesde tourzege af en zijn tweede overwinning was die keer met Fignon.
Later is hij beroemd geworden omdat hij tijdens de jacht werd aangeschoten door zijn zwager. Die zag hem namelijk voor een kalkoen aan..........!
Als ik me niet vergis heeft G.Lemond de tour 2 x gewonnen. De eerste keer hield hij Hinault van zijn zesde tourzege af en zijn tweede overwinning was die keer met Fignon.
Later is hij beroemd geworden omdat hij tijdens de jacht werd aangeschoten door zijn zwager. Die zag hem namelijk voor een kalkoen aan..........!
Quoten: Origineel geplaatst door 66cm op 05 November 2005
Proloog Tour de France in Luik?
Ha,ha heel goed dhr of mw 66cm..!
Was leuk die dag in Luik...vooral bijdeze rotonde...!
Kom de volgende keer toch maar met een foto uit de oude doos.......!
Proloog Tour de France in Luik?
Ha,ha heel goed dhr of mw 66cm..!
Was leuk die dag in Luik...vooral bijdeze rotonde...!
Kom de volgende keer toch maar met een foto uit de oude doos.......!
-
- Forum-lid
kweetni = kweetwel!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>