Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)

dreezz
Forum-lid

Gebruikersavatar dreezz 18 apr 2012 20:22

omit schreef:Volgens mij doe ik wat fout. Heb netjes alles geupdated en de instructies gevolgd. Ik kan alleen niet iets bij de kaarten activeren. En zie ook geen wijzigingen op de kaart. Hoe zie ik of de juiste kaartupdate is geinstalleerd?

alvast bedankt
heb je bij 'mijn kaarten' opnieuw op activeren geklikt?
tcr advanced sl 1
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl

dreezz
Forum-lid

Gebruikersavatar dreezz 18 apr 2012 20:23

dreezz schreef:
omit schreef:Volgens mij doe ik wat fout. Heb netjes alles geupdated en de instructies gevolgd. Ik kan alleen niet iets bij de kaarten activeren. En zie ook geen wijzigingen op de kaart. Hoe zie ik of de juiste kaartupdate is geinstalleerd?

alvast bedankt
heb je bij 'mijn kaarten' (o.i.d.) opnieuw op activeren geklikt?
tcr advanced sl 1
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl

wolly68
Forum-lid

wolly68 18 apr 2012 20:56

dirber schreef:
leocuypers schreef:
wolly68 schreef:Gisteren is de fiets houder van mijn Rider 50 spontaan afgebroken.
Misschien voor anderen ook verstandig om de steun in de gaten te houden.
Dit is toch wel het laatste model ?

Afbeelding

Heb inmiddels bericht gehad van conrad. Ze kunnen het niet repareren of vervangen en hebben het aankoopbedrag teruggestort. Misschien dat ik nu toch maar voor een edge 800 ga. Heb je toch wat meer mogelijkheden wat kaarten betreft.

beezer
Forum-lid

Gebruikersavatar beezer 18 apr 2012 21:07

@wolly68 nee joh na deze kaartupdate is er een grote stapvoorwaarts gezet.

Koop lekker een nieuwe rider 50 !!!!!!

Trouwens wat zijn de extra mogelijkheden waar je het over hebt ?

@omit opnieuw activeren van de kaarten is de "truc" !
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X

wolly68
Forum-lid

wolly68 18 apr 2012 21:29

beezer schreef:@wolly68 nee joh na deze kaartupdate is er een grote stapvoorwaarts gezet.

Je kunt zelf openstreetmaps laden.

rivosports
Forum-lid

rivosports 18 apr 2012 22:53

wolly68 schreef:
beezer schreef:@wolly68 nee joh na deze kaartupdate is er een grote stapvoorwaarts gezet.

Je kunt zelf openstreetmaps laden.
Kun je op je Rider 50 ook. Dat hoeft geen argument te zijn.

Helpt het als we je 'n nieuwe houder leveren? Zo ja, graag een PM met je adresgegevens.

amateurke
Forum-lid

amateurke 18 apr 2012 23:16

Ik heb mijn apparaat proberen te updaten. Maar dat gaat helaas weer mis. Dat probleem heb ik trouwens bijna bij elke update. Nu gaat de Bryton Bridge update goed en loopt hij halverwege de firmware vast. Gisteren en vandaag geprobeerd maar krijg de firmware er niet doorheen. Nu krijg ik het apparaat niet meer opgestart (transferfoutmelding); dat is balen. En heb het komend weekend hard nodig. Heeft iemand wellicht een tip om de computer weer aan de gang te krijgen?
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

alliance_0
Forum-lid

Gebruikersavatar alliance_0 18 apr 2012 23:50

wolly68 schreef:

Heb inmiddels bericht gehad van conrad. Ze kunnen het niet repareren of vervangen en hebben het aankoopbedrag teruggestort. Misschien dat ik nu toch maar voor een edge 800 ga. Heb je toch wat meer mogelijkheden wat kaarten betreft.
Het aankoop bedrag van wat? Je totale aankoop? Voor € 15 heb je een setje van twee nieuwe houders. Nog beter het aanbod van Rivo (wat een service weer). Ben je toch veel beter af dan met zo'n Garmin, want je moet niet denken dat je dan zonder problemen bent. Ik denk zelfs het tegenovergestelde.

rinke
Forum-lid

rinke 19 apr 2012 07:41

Snap er even niks meer van... Heb gisteren het pack gedownload en nietjes uitgepakt en op de SD kaart in de juiste map gezet. Tevens heb ik alle Bryton updates gedraaid. Volgens de Brytonsite moet ik als laatste stap bij 'mijn kaart' de nieuwe kaarten actveren.
Ik heb hier echter alleen de optie Zuid Afrika. De overige kaarten zijn al geactiveerd... Echter bij het opnieuw opstarten van de Bryton heb ik nog de oude kaartstructuur... iemand een idee wat ik fout doe??

dreezz
Forum-lid

Gebruikersavatar dreezz 19 apr 2012 09:30

rinke schreef:Snap er even niks meer van... Heb gisteren het pack gedownload en nietjes uitgepakt en op de SD kaart in de juiste map gezet. Tevens heb ik alle Bryton updates gedraaid. Volgens de Brytonsite moet ik als laatste stap bij 'mijn kaart' de nieuwe kaarten actveren.
Ik heb hier echter alleen de optie Zuid Afrika. De overige kaarten zijn al geactiveerd... Echter bij het opnieuw opstarten van de Bryton heb ik nog de oude kaartstructuur... iemand een idee wat ik fout doe??
ook al staat er "geactiveerd", nogmaals daar op klikken... dan gaat ie aan de slag!
tcr advanced sl 1
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl

rinke
Forum-lid

rinke 19 apr 2012 09:57

@Dreezz, maar dan krijg ik dus een Afrika kaart erop lijkt me? Of juist niet???

omit
Forum-lid

omit 19 apr 2012 10:15

@rinke, het is mij ook gelukt. Je moet op je kaarten waar al geactiveerd op staat, nogmaals drukken. Dan wordt gevraagd om te heractiveren.

Succes

Plaats reactie