Tour 2014
Wie heb jij horen zeggen of zelfs maar horen suggereren dat hij er geen zin meer in heeft, en wat is "gewoon" aan een renner die op een top 10 klassering staat en dan afstapt omdat hij geen zin meer heeft?rvb schreef:stap dan gewoon af als je er geen zin meer in hebt.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Dit was, zoals Thijs net terecht opmerkt, de beste Nederlandse Tour sinds jaren: Ritwinst, 3 man bij eerste 15, Belkin 2e ploegenklassement, mooie rollen voor Slagter, Langeveld en Dumoulin.rvb schreef:mij irriteert het hele nederlandse wielrennen. voor het eerst sinds weet ik veel 1 etappetje, en dat was het dan. bau en lau fietsen achteruit, stap dan gewoon af als je er geen zin meer in hebt.
Ik snap je opmerking niet helemaal.
Wat ik pas echt amateuristisch vond is dat Mollema vertelde dat ze thuis helemaal geen TT-fiets hadden staan. Als je er nooit mee kan trainen, is het ook niet zo gek dat je verkrampt en tijd verliest. Dan maakt het ook niet uit of je een nieuwe fiets krijgt of niet, je bent er toch niet aan gewend.
Het is toch onbestaanbaar dat je als klassementsrenner niet op zo'n belangrijk onderdeel van een etappe-koers kan trainen. En dat is pas echt amateurisme ten top...
Het is toch onbestaanbaar dat je als klassementsrenner niet op zo'n belangrijk onderdeel van een etappe-koers kan trainen. En dat is pas echt amateurisme ten top...
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Helemaal mee eens.
+1 tijdrijden is in NL altijd het ondergeschoven kindje. Ik begrijp er ok niks van dat e niet regelmatig op de tot fiets wordt getraind en ik zou als professioneel team hier zelfs een aparte trainer voor aanstellen.
Dat gezegd hebbende deed Kelderman het toch niet zo slecht in de Giro TT van 42km waarin hij 7e werd. Dus vraag je je af hoe het nou zit.
Dat gezegd hebbende deed Kelderman het toch niet zo slecht in de Giro TT van 42km waarin hij 7e werd. Dus vraag je je af hoe het nou zit.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Dat is heel vreemd. Wij waren toch het land van:de tijdrijders?mrcoffee schreef:+1 tijdrijden is in NL altijd het ondergeschoven kindje. Ik begrijp er ok niks van dat e niet regelmatig op de tot fiets wordt getraind en ik zou als professioneel team hier zelfs een aparte trainer voor aanstellen.
Zoetemelk
Knetemann
Van Houwelingen
Oosterbosch
Breukink
Nijdam
En dan nog de geode 100km ploegen.
Overigens heb ik het gevoel dat Tom thuis wel een tijdritijzer heeft staan.
En tot slot... Bauke is ook een oetlul.
1. Je eist zo'n fiets.
2. In het ergste geval koop je er zelf een.
Het is zeker belachelijk van de ploeg, maar als sporter ben je er zelf bij.
-
- Forum-lid
Door het gepruts van Belkin sneeuwt de knappe prestatie van Tom Dumoulin een beetje onder.... 2e in de tijdrit, dat is toch een buitengewoon goede prestatie!mrcoffee schreef:+1 tijdrijden is in NL altijd het ondergeschoven kindje. Ik begrijp er ok niks van dat e niet regelmatig op de tot fiets wordt getraind en ik zou als professioneel team hier zelfs een aparte trainer voor aanstellen.
Dus ter aanvulling:
Zoetemelk
Knetemann
Van Houwelingen
Oosterbosch
Breukink
Nijdam
Dumoulin
Hij wordt misschien wel ooit Werelds beste tijdrijder. Tony Martin reed per slot van rekening ook altijd achter Cancellara aan en Tony is 5 jaar ouder dan Tom...
Laatst gewijzigd door jelgervandermeer op 27 jul 2014 11:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Kruisbestuiving met de schaatssport door de gezamenlijke sponsor kan de komende jaren vooruitgang op dit gebied opleveren.
Leren van elkaars methodes door eens verder te kijken dan de eigen bubble kan erg nuttig zijn.
Leren van elkaars methodes door eens verder te kijken dan de eigen bubble kan erg nuttig zijn.
Zij is ook tegen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat mij vooral irriteert is de zogenaamde jubelstemming in kamp Belkin. Alsof de podiumambitie totaal nooit is uitgesproken. Het is gewoon minder dan 2013, op de uitschieter van Boom na.
Zeker als je wegvallen van Froome en AC (en ontbreken Quintana) meeneemt in het lijstje.
Zeker als je wegvallen van Froome en AC (en ontbreken Quintana) meeneemt in het lijstje.
Less is bore
Het wordt vooral tijd bij Belkin dat ze eens wat punten kiezen waar ze goed op willen zijn.
Nu doen ze mee in de:
- subtop bij de grote rondes
- top bij de vlakke voorjaarsklassiekers (roubaix en RVV etc.)
- subtop bij ardenseklassiekers
- pelotonvulling bij spintersetappes (Hofland daargelaten, die kan nog een stap maken)
Als ze nu wat jongens wegdoen (Bos, Goos, Bol, Brown, Bobridge, Hivert, van Winden, Flens) en daarvoor wat echte knechten voor in de bergen aannemen komen ze een stuk verder. Zoals Movistar liet zien, is het nuttig om veel goede knechten daar te hebben. Had Valverde ze niet gehad dan stond hij nu bij Mollema en Ten Dam omdat hij er ook vaker en verder doorheen gezakt was.
Nu doen ze mee in de:
- subtop bij de grote rondes
- top bij de vlakke voorjaarsklassiekers (roubaix en RVV etc.)
- subtop bij ardenseklassiekers
- pelotonvulling bij spintersetappes (Hofland daargelaten, die kan nog een stap maken)
Als ze nu wat jongens wegdoen (Bos, Goos, Bol, Brown, Bobridge, Hivert, van Winden, Flens) en daarvoor wat echte knechten voor in de bergen aannemen komen ze een stuk verder. Zoals Movistar liet zien, is het nuttig om veel goede knechten daar te hebben. Had Valverde ze niet gehad dan stond hij nu bij Mollema en Ten Dam omdat hij er ook vaker en verder doorheen gezakt was.