Há , wij wel ....Keezx schreef:Ik heb zo'n fiets.
Campagnolo drivetrain met SRAM Force crankset en Shimano pedalen.
Geen mens die erover zeurt.
Vandaag geklust aan de fiets
Bang voor de watjes he Benieuwd hoe je na je eerste rit de data bekijkt en je gevoel erover. Dan zul je zien dat die snelheid niet zoveel voorsteld als je dat vergelijkt met je average/normalized power.monsieurpinot schreef:Nog niet mee gefietst, alleen even ant+ gekoppeld..rene schreef:Mooi - Ik wacht ook met smart op een telefoontje. Hoe is de connectiviteit met BT en ANT + ?
Ik neem geen deel aan de onzinnige stijlpolitie discussie.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
+1Keezx schreef:Ik heb zo'n fiets.
Campagnolo drivetrain met SRAM Force crankset en Shimano pedalen.
Geen mens die erover zeurt.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooooods, kunnen die ongelovigen een ban krijgen?
Less is bore
Blij dat het niet aan mij lag. Ik krijg de kabels met dit stuur ook niet echt fraai weggewerkt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Vandaag de remmen van mijn crosser geprobeerd goed af te stellen (gewone ouderwetse cantilevers). Wat een gepiel. Tis gelukt maar is er iemand die een truuk daarvoor weet. Voor mijn gevoel was het nu meer geluk dan wijsheid.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Setje SKS Velo S42 Urban Snap-on spatborden met stangetjes gekocht en geprobeerd te monteren op mijn Bulls Grinder Gravel-Racer.
https://www.sks-germany.com/nl/producte ... l-streben/
Snap-on was het niet helemaal. Mijn voorvork heeft M6 draad, SKS set is ontworpen op M5, dus moet e.e.a. worden opgeboord en andere bouten worden verzameld.
Ruimte tussen achterband (Schwalbe G-One 40mm) en staande framebuis is te klein om het spatbord tussen te krijgen. Als ik de klem om de framebuis klik dan loopt het spatbord aan. De zaag er maar in gezet (in het spatbord natuurlijk).
Lengte stangetjes zijn aan de krappe kant. Om voldoende speling te krijgen denk ik ze te verlengen door er een stuk tussen te lassen.
Al met al niet echt een snelle montage maar met de nodige aanpassingen denk ik wel dat e.e.a. naar wens is te krijgen.
https://www.sks-germany.com/nl/producte ... l-streben/
Snap-on was het niet helemaal. Mijn voorvork heeft M6 draad, SKS set is ontworpen op M5, dus moet e.e.a. worden opgeboord en andere bouten worden verzameld.
Ruimte tussen achterband (Schwalbe G-One 40mm) en staande framebuis is te klein om het spatbord tussen te krijgen. Als ik de klem om de framebuis klik dan loopt het spatbord aan. De zaag er maar in gezet (in het spatbord natuurlijk).
Lengte stangetjes zijn aan de krappe kant. Om voldoende speling te krijgen denk ik ze te verlengen door er een stuk tussen te lassen.
Al met al niet echt een snelle montage maar met de nodige aanpassingen denk ik wel dat e.e.a. naar wens is te krijgen.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Wie is er één van die modsdaniel1975 schreef:Mooooods, kunnen die ongelovigen een ban krijgen?
En @zorro dat is precies de reden waarom ik deze crank heb aangeschaft (snelheid is zo overrated)
-
- Forum-lid HC
Is er toevallig iemand in Groningen/Friesland/Drenthe die (eventueel tegen een kleine vergoeding) mijn nieuwe frame af kan vlakken/draden nalopen en vervolgens het balhoofd (threadless) en GXP (BSA) lager te monteren?
Kan hem natuurlijk ook naar de lokale fietsenmaker brengen, maar probeer eerst hier even.
Kan hem natuurlijk ook naar de lokale fietsenmaker brengen, maar probeer eerst hier even.
Frame vlakken kan ik niet, maar is dat echt nodig? Nieuwe frames zijn af fabriek al gevlakt.
Een headset installeren en een BSA lager monteren kan ik wel.
-
- Forum-lid HC
Het is een stalen Surly frame en die raden zelf aan om het wel te doen (wordt vanuit de fabriek niet gedaan). Meestal doet de retailer dit voor je maar ik het het frame uit de UK besteld en betwijfel het (komt als het goed is vanmiddag binnen).havana schreef:Frame vlakken kan ik niet, maar is dat echt nodig? Nieuwe frames zijn af fabriek al gevlakt.
Verder ben ik van plan een setje wielen te laten spaken door M-gineering en kan vragen of hij het frame ook even afvlakt.