Wielerseizoen 2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
kempenzoon schreef: ↑06 apr 2021 19:58 En toch opmerkelijk vind ik dat ze bij quick step met latex binnenbrandjes rijden
https://cyclingtips.com/2021/04/the-tou ... clinchers/
En wat vind je daar opmerkelijk aan?
Dat de technische staf van Deceuninck met jou van mening verschilt vind ik nou weer niet zooo opmerkelijk.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
En dan het gerucht dat Sagan ook naar DQS gaat verkassen. Die zal ook nog wel wat entourage mee willen nemen. Naar het schijnt wil Specialized bijdragen aan de verhuizing van Bora naar DQS.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Na afloop van de RVV gaf Asgreen nog bij Sporza aan dat Lefevere de sponsoring voor volgend jaar nog niet rond had en dat het dus nog even wachten was op een eventueel nieuw contract.
Patje heeft blijkbaar de afgelopen dagen wat spijkers met koppen geslagen?
Patje heeft blijkbaar de afgelopen dagen wat spijkers met koppen geslagen?
Dat is elk jaar het verhaal van PatLev. Zo vertelde Boonen dat ook ooit bij "extra time koers", waar Lefevere bij zat.
Voor Evenepoel zal hij wel een prive potje hebben of speculeren.
Voor Evenepoel zal hij wel een prive potje hebben of speculeren.
Nee, het is wat mij betreft gewoon wielrennen zoals het hoort te zijn. Ook Van Der Poel kon op de laatste beklimmingen wel zien dat Asgreen sterk was. Beiden hebben daarna de inschatting gemaakt dat het een goed idee is om met zijn tweeën naar de streep te rijden. Ieder voor zich zal gedacht hebben de koers zo te kunnen winnen. Het mooie van wielrennen zoals bij deze RVV is dat de finale echt niet te voorspellen is. Asgreen wint uiteindelijk terwijl de NL commentatoren zich de 10km daarvoor nog verbazen dat hij overneemt van de gedoodverfde winnaar
Had zelf wel veel liever gezien dat Mathieu van de Poel had gewonnen...
Blijkbaar staat er al een fan die zich in QS tenue geeft gehesen, bidons te rapen langs het parcours van de Scheldeprijs.Ernie C. schreef: ↑05 apr 2021 13:19 Gewoon een website opzetten waar een ploeg vrijwilligers werft om bidons aan te nemen langs het parcours. Stuur ze een mooi hesje, dat zal de sponsor met veel plezier betalen.
Een leuke manier om contact met je fans te onderhouden en het probleem is opgelost.
Ook een goed excuus om in coronatijden langs het parcours te staan .
De sponsors gaan nog blij zijn met deze regel.
Campagnolo Ultra Dork