Welke steunen zijn dit?
Cannondale
Kan niet anders zeggen dan een goede keuze Inmiddels 9 maanden in bezit en al vele kilometers probleemloos mee gereden. Fantastische fiets Ik heb er geel zwarte bar tape van lizard skins op zitten, matcht perfect bij de kleuren van de fiets. Wielen zijn prima, maar toch volgend jaar wielen upgraden. met achter Qr en voor Ta is niet elke wielenset geschikt. Denk aan mooie Mavic wielen met een paar mooie dura ace rotors (die vind ik heel strak)
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
Leuk!khoidra schreef: ↑05 jul 2017 16:29 Ik gebruik Clugs. Je kan ze wel vinden via webshops. Mijn FM had ze toevallig ook liggen. Je plaatst je fiets dan verticaal met het achterwiel op de grond tegen de muur en klikt het voorwiel vast. De Clug zelf plaats je door een tweetal gaatjes te boren. Ze zijn er in verschillende maten. De S gebruik ik voor de racefietsen, de M voor de Slate en de L is geschikt voor MTB. Ze zijn er in verschillende kleurtjes.
Geen beschadiging aan duurdere velgen? Binnenkant is een zacht plastiek of ? ..
New 2018 Cannondale Synapse launched:
Helaas alleen nog maar met disc brakes leverbaar.
En al die recensisten die beginnen steeds meer op autojournalsiten te lijken met hun jargon. Elke fiets is weer aanmerkelijk stijver, stuurt nog scherper, is nog steeds confortabel. Ze rijden op allerlei fietsen en weten dan zo voor de geest te halen hoe de vorige versie reed.
Als je verschillen wil waarnemen dan zul je minstens enkele weken met de oude en de nieuwe fiets moet rijden anders is ga je af op wat je herinnert en dat komt zelden overeen met waarnemingen bij een hernieuwde kennismaking.
Helaas alleen nog maar met disc brakes leverbaar.
En al die recensisten die beginnen steeds meer op autojournalsiten te lijken met hun jargon. Elke fiets is weer aanmerkelijk stijver, stuurt nog scherper, is nog steeds confortabel. Ze rijden op allerlei fietsen en weten dan zo voor de geest te halen hoe de vorige versie reed.
Als je verschillen wil waarnemen dan zul je minstens enkele weken met de oude en de nieuwe fiets moet rijden anders is ga je af op wat je herinnert en dat komt zelden overeen met waarnemingen bij een hernieuwde kennismaking.
-
- Forum-lid
Hij is dan ook echt lichter
Maar ik vind m niet mooi, en alleen met discs ja met dat was wel te verwachten aangezien het een endurance fiets is.
Maar ik vind m niet mooi, en alleen met discs ja met dat was wel te verwachten aangezien het een endurance fiets is.
Maak joe woar
Ik vind hem een stuk mooier dan de vorige uitvoering. Schijfremmen ben ik voor (sorry) en ook de optie om mudguards echt goed te kunnen monteren vind ik een prima "idee", de uitvoering ziet er netjes uit.
Ik zou deze fiets gewoon overwegen. Bruikbare, iets comfortabelere(?) en nu gewoon mooie fiets.
Ik zou deze fiets gewoon overwegen. Bruikbare, iets comfortabelere(?) en nu gewoon mooie fiets.
Laatst gewijzigd door Sieper op 11 jul 2017 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Cannondale is echt toe aan een setje nieuwe designers: de kleurschema's lijken echt nergens op. Zowel SS als Synapse is saaiheid troef voor 2018
Zeker de SS verdient een mooier kleurtje.
Zeker de SS verdient een mooier kleurtje.
Less is bore
Tja, bij Cannondale gaat het bij vlagen goed en dan is het weer een tijdje prut.
Zelf wijd ik het aan het feit dat het van origine een Amerikaans bedrijf is en we daarom met Amerikaanse 'designers' te maken hebben. Tenminste, ik vermoed dat ze vanuit hun Amrikaanse hoofdkantoor ook met Amerikanen werken voor dit onderdeel.
Zelf wijd ik het aan het feit dat het van origine een Amerikaans bedrijf is en we daarom met Amerikaanse 'designers' te maken hebben. Tenminste, ik vermoed dat ze vanuit hun Amrikaanse hoofdkantoor ook met Amerikanen werken voor dit onderdeel.