In je omgeving alleen ja-knikkers? Dan is het wel even hard ja.
Specialized
Nee! Helemaal niet, en een discussie is waar een forum voor gemaakt is toch?
Maar op een forum mag je toch ook JOUW ervaringen delen, een mening en hoe jij er tegenaan kijkt. De grote jongens zullen vast gelijk hebben, want die weten alles - maar als er zo op gereageerd wordt, dan laat maar zitten - dan kun je alles kapot praten.
+1Daveke2 schreef: ↑21 mei 2019 14:21Nee! Helemaal niet, en een discussie is waar een forum voor gemaakt is toch?
Maar op een forum mag je toch ook JOUW ervaringen delen, een mening en hoe jij er tegenaan kijkt. De grote jongens zullen vast gelijk hebben, want die weten alles - maar als er zo op gereageerd wordt, dan laat maar zitten - dan kun je alles kapot praten.
-
- Forum-lid HC
-1 ook al is het uit puur enthousiasme geschreven, moet je gewoon tegen kritiek kunnen en gewoon kunnen erkennen dat je iets onzinnigs geschreven heb!
Volgens mij is er van af kraken van Daveke geen sprake,
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Als je een tekst post op een fietsforum waarvan de inhoud heel veel weg heeft van een advertorial van Specialized, mag je natuurlijk wel wat reactie van de kritische gebruikers verwachten.
Dat is nu eenmaal eigen aan een discussieforum.
Voor de rest hoeft niemand zich persoonlijk beledigd te voelen of iets in die aard.
Voor de rest hoeft niemand zich persoonlijk beledigd te voelen of iets in die aard.
-
- Forum-lid
24813 posts in de ik-vorm wil nog niet zeggen dat je alles weet. Tegendeel is waar.Daveke2 schreef: ↑21 mei 2019 14:21Nee! Helemaal niet, en een discussie is waar een forum voor gemaakt is toch?
precies, de reacties zijn meer dan logisch op deze nog net niet aan spam grenzende Specialized verheerlijking.dwangarbeider schreef: ↑21 mei 2019 17:49 Als je een tekst post op een fietsforum waarvan de inhoud heel veel weg heeft van een advertorial van Specialized, mag je natuurlijk wel wat reactie van de kritische gebruikers verwachten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nope, ik niet. Maar wel meer dan genoeg verschillende fietsen om iets te durven roepen. Ik geef ook aan dat verschil in comfort zeker voelbaar kan zijn.
Allen dat aero voordeel durf ik op 100% te roepen dat het onzin is.
Allen dat aero voordeel durf ik op 100% te roepen dat het onzin is.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik denk dat het aero gedeelte ook te maken heeft met de combinatie wielen.
Idd zelf ook al heel veel fietsjes bereden, frames merk ik weinig van, behalve bracket stijfheid en of het een stuiterbak is, wel wielen vind ik wel veel meer merkbaar maar helaas ging nooit 2 kmh harder....
Idd zelf ook al heel veel fietsjes bereden, frames merk ik weinig van, behalve bracket stijfheid en of het een stuiterbak is, wel wielen vind ik wel veel meer merkbaar maar helaas ging nooit 2 kmh harder....
YFood !!!