Waarom kom ik regelmatig dit soort reacties tegen, terwijl men niet bekend is met de afmetingen of andere redenen van de berijder?Naambezet schreef:Had wel een maatje kleiner gemogen volgens mij
foto van je fiets
Precies, die gitaar moet je ook kunnen dragen, toch?Supergrover schreef:Moest gelijk hier aan denken:Erik schreef:Klopt helemaal! Heeft die van jou dan geen handvat om hem op te tillen?
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Omdat de verhoudingen van de fiets niet helemaal kloppen.V-licious schreef:Waarom kom ik regelmatig dit soort reacties tegen, terwijl men niet bekend is met de afmetingen of andere redenen van de berijder?Naambezet schreef:Had wel een maatje kleiner gemogen volgens mij
Dit kan gebeuren bij erg kleine mensen waarbij bij een maat XS de zadelpen nog steeds maar een klein stukje uitgeschoven wordt omdat de benen te kort zijn.
Kijk maar eens bij foto's van chinese mensen met racefietsen / mountainbikes.
Aan de framemaat te zien zal de poster niet kleiner zijn dan bijv 1.60m dus is er altijd wel een geschikte framemaat te vinden.
Ik deel de mening dat het frame idd een maatje kleiner mag.
Overigens wordt in de winkels ook niet altijd het juiste advies gegeven.
Ik testte ooit een mtb waarbij het zadel/stuur net zo stond als op bovenstaande foto en de verkoper vond het er prima uitzien. tja...
- Wolfhound32
- Forum-lid
Maar bij jou kloppen de verhoudingen toch, naambezet? Of mis ik hier iets?
- Forum-lid
- Contact
Deze week mijn (eerste) racefiets opgehaald! Morgen staat de eerste tocht op de planning!
-
- Forum-lid
Mooie fiets hoor! En succes morgen met de maiden trip. (Voor de volgende foto wel even ketting op grootste verzet leggen )
- 11AFotografie
- Forum-lid
- Contact
Thanks! Komt goed! Oh, niet aan gedacht. Bedankt voor de tip! Foto gaat toch overnieuw als het andere stuur (met stuurlint met roze accenten) er op zit!
Dat is wat ik vaak heb gezien op plaatjes op chinese websites.Naambezet schreef:Ja, ik vind van wel. Maar het was meer een reactie dat hij stelde dat Chinezen rare verhoudingen hebben op de fiets
Omdat ik zelf altijd een speurtocht moet doen naar kleine frame maten kom je vaak van dat soort foto's tegen.
Met die fiets van jouw is niks mis offcourse.