foto van je fiets
- LongTallErne
- Forum-lid
Helaas had ik de allergrootste nodig, ik ben 2,06m
Ik wilde minimaal shimano 105 eer op hebben en al met al was dit voor mij de best betaalbare keuze.
Heb getwijfeld over Canyon maar dam moest ik 4 maanden wachten
Ik wilde minimaal shimano 105 eer op hebben en al met al was dit voor mij de best betaalbare keuze.
Heb getwijfeld over Canyon maar dam moest ik 4 maanden wachten
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
- Italia_david
- Forum-lid
kennis van me is ook jou lengte en die kwam idd op een jan janssen uit dit volgens mij nog iets grotere maten heeft
#passioneceleste #ridebianchi
- LongTallErne
- Forum-lid
Klopt, helaas hier in de buurt niet leverbaar toen ik op zoek was.Italia_david schreef:kennis van me is ook jou lengte en die kwam idd op een jan janssen uit dit volgens mij nog iets grotere maten heeft
Ik had een racefiets van Jan Janssen (ca 20 jaar oud), stalen frame met een hoogte van 70cm....
Helaas is deze vorig jaar gestolen....
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
- thestudent
- Forum-lid HC
Wie steelt er nou een fiets maat 70 . Of is die toevallig met de dranghekken mee opgeladen? Eigenlijk zouden fietsen van deze grote nog wat grotere wielen moeten hebben. Ik vind het er jammer genoeg altijd wat raar uitzien. Maar daar kan je als je zo lang bent niets aan doen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Italia_david
- Forum-lid
LongTallErne schreef:Klopt, helaas hier in de buurt niet leverbaar toen ik op zoek was.Italia_david schreef:kennis van me is ook jou lengte en die kwam idd op een jan janssen uit dit volgens mij nog iets grotere maten heeft
Ik had een racefiets van Jan Janssen (ca 20 jaar oud), stalen frame met een hoogte van 70cm....
ai das balen...
#passioneceleste #ridebianchi
Gisteren in real life mogen bewonderen
Echt een super mooie fiets.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Een Tour de France in maat 65 heeft een balhoofdbuis van 235mm deze 260. Een maat 70 maken ze daar niet meer en met de huidige comfortracers is dat eigenlijk ook overbodig. Een Canyon Endurace in 3XL is iets langer maar ook iets lager maar die extra lengte heb je zo te zien niet perse nodig, de hoogte wel. Ik denk dat je binnen jouw budget een hele goede keuze gemaakt hebt.LongTallErne schreef:Klopt, helaas hier in de buurt niet leverbaar toen ik op zoek was.Italia_david schreef:kennis van me is ook jou lengte en die kwam idd op een jan janssen uit dit volgens mij nog iets grotere maten heeft
Grotere wielen zou wat mooier zijn maar langere mensen ervaren oneffenheden in het wegdek hetzelfde als kleinere mensen dus praktisch nut heeft het niet. Ook zijn grotere wielen minder aerodynamisch. Als je een beetje goede band zou willen hebben in maatje 30" oid ben je denk ik ook al gauw 100 euro per band kwijt. Ik zou het uiterlijk gewoon voor lief nemen.Bericht door thestudent » 05 maart 2016 11:52
Wie steelt er nou een fiets maat 70 . Of is die toevallig met de dranghekken mee opgeladen? Eigenlijk zouden fietsen van deze grote nog wat grotere wielen moeten hebben. Ik vind het er jammer genoeg altijd wat raar uitzien. Maar daar kan je als je zo lang bent niets aan doen.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Wat een snoeppieJac schreef:Gisteren in real life mogen bewonderen
Echt een super mooie fiets.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- LongTallErne
- Forum-lid
Dank je, vond ik zelf ook alErnie C. schreef: Ik denk dat je binnen jouw budget een hele goede keuze gemaakt hebt.
Ik zou het uiterlijk gewoon voor lief nemen.
Met mijn lengte is een passende fiets toch nooit een sierlijk gezicht (met of zonder mij erop)
Genieten doe ik wellicht des te meer...
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400