of reed ie op een Chinese kopie (chinalized)?bobkat19 schreef:Nou, volgens de tv is Contador gevallen doordat zijn fiets gebroken is. Ook maar geen Specialized meer kopen dan?
Canyon
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Jurgen VDB wist op de VRT te zeggen dat Contador hem aan het voorbijrijden was in de afdaling en op de pedalen aan het lopen was, in een put terechtkwam en overkop ging.karluk schreef:of reed ie op een Chinese kopie (chinalized)?bobkat19 schreef:Nou, volgens de tv is Contador gevallen doordat zijn fiets gebroken is. Ook maar geen Specialized meer kopen dan?
Framebreuk zal niet de oorzaak maar het gevolg zijn.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Framebreuk was het gevolg van een (eigen) ploegleiderswagen (gaf Steven de Jong net op het sportjournaal aan)....niet direct allerlei drama's verzinnen net zoals het "fantastische" persvolkje van tegenwoordig!
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fraai!! Mooie Super Record groep erop zou hem af maken.
Less is bore
-
- Forum-lid
Een vraagje... Vind het fijn als de punt van het zadel iets naar beneden wijst. Na elk ritje zakt het zadel weer wat achterover. Hebben meer mensen hier last van en wat kan ik er aan doen? Wat montage pasta gebruiken?
-
- Forum-lid HC
Goed aandraaien.Frankfiets schreef:Een vraagje... Vind het fijn als de punt van het zadel iets naar beneden wijst. Na elk ritje zakt het zadel weer wat achterover. Hebben meer mensen hier last van en wat kan ik er aan doen? Wat montage pasta gebruiken?
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Ik heb sinds een paar weken een Canyon Ultimate CF SL 9.0 en heb last van een 'kraakje'. Ik vermoed dat het van de snelspanners van de wielen of pedalen komt (of de cranks als het dat niet zou zijn), omdat ik deze heb gemonteerd zonder extra vet.
Ik las dat je daar best wat vet tussen doet als je een kraakje hebt, echter heb ik dat hier niet liggen. Welk van de volgende producten kan ik best op de schroefdraad doen voor ik de pedalen monteer:
- Canyon 'Assembly paste' for carbon&alloy components met 'micro particles increses friction'
- Cyclon bike care Stay Fixed, carbon montagevet (dus ook met microdeeltjes)
- Finish Line Dry Lube teflon spuitbus
Ik neem aan de Cyclon gezien dat montagevet is, maar kunnen die microdeeltjes de schroefdraad beschadigen? En mag ik dat ook gewoon op de veertjes van de snelspanners doen?
Ik las dat je daar best wat vet tussen doet als je een kraakje hebt, echter heb ik dat hier niet liggen. Welk van de volgende producten kan ik best op de schroefdraad doen voor ik de pedalen monteer:
- Canyon 'Assembly paste' for carbon&alloy components met 'micro particles increses friction'
- Cyclon bike care Stay Fixed, carbon montagevet (dus ook met microdeeltjes)
- Finish Line Dry Lube teflon spuitbus
Ik neem aan de Cyclon gezien dat montagevet is, maar kunnen die microdeeltjes de schroefdraad beschadigen? En mag ik dat ook gewoon op de veertjes van de snelspanners doen?
-
- Forum-lid
Ik ben van plan om een Aeroad CF 7.0 Di2 aan te schaffen? Heeft iemand ervaring met deze fiets?