foto van je fiets
- robbebopper
- Forum-lid HC
Wat mij betreft is deze fiets wel erg over de top.
En, een dergelijk frame kan eigenlijk niet zonder een dicht achterwiel.
En, een dergelijk frame kan eigenlijk niet zonder een dicht achterwiel.
Ik begrijp je, ik heb er 1,5 jaar aan moeten wennen. Maar nu snap ik ook waarom de fiets is zoals die is. Het is overigens geen tijdrit fiets. Niet UCI legaal. Felt heeft de fiets a specifiek als triathlon fiets ontwikkeld en ontworpen voorzien van internal storage. Ik zal naast triathlons wel een paar tijdritten meepakken zoals de tijdsstrijderscup en de Monstertijdrit. Maar de fiets is hoofdzakelijk voor triathlons gekocht. De geometrie is zodanig ontwikkeld dat je goed en snel het hardlopen kunt oppakken na het fietsen. Zondagmorgen ga ik met de triathlonbond er mee trainen op het TT circuit in Assen. Een dicht achterwiel is alleen functioneel in wedstrijden.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Jemig, wat een dik frame zeg. Hier lijken zelfs die 50mm wielen ielig bij.
- Forum-lid HC
RVV schreef:Ik begrijp je, ik heb er 1,5 jaar aan moeten wennen. Maar nu snap ik ook waarom de fiets is zoals die is. Het is overigens geen tijdrit fiets. Niet UCI legaal. Felt heeft de fiets a specifiek als triathlon fiets ontwikkeld en ontworpen voorzien van internal storage. Ik zal naast triathlons wel een paar tijdritten meepakken zoals de tijdsstrijderscup en de Monstertijdrit. Maar de fiets is hoofdzakelijk voor triathlons gekocht. De geometrie is zodanig ontwikkeld dat je goed en snel het hardlopen kunt oppakken na het fietsen. Zondagmorgen ga ik met de triathlonbond er mee trainen op het TT circuit in Assen. Een dicht achterwiel is alleen functioneel in wedstrijden.
Dan komen we elkaar nog tegen. Ik doe ook mee met de Monstertijdrit!
Ik zal je in ieder geval kunnen herkennen
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Kan me niet voorstellen dat dit lekker rijdt..
-
- Forum-lid
Want? (er van uitgaande dat je mijn fiets bedoelt) Ik sta open voor commentaar/tips.dickygiovanni schreef:Kan me niet voorstellen dat dit lekker rijdt..
-
- Forum-lid
Is een vertekend beeld, bovenkant van het stuur is horizontaal. Heb het net nog even nagekeken, vond het ook een beetje vreemd staan op de foto.
-
- Forum-lid
Met zo`n omgedraaide pen en gekanteld stuur reed ik niet graag een berg af, hoe houd je druk op je voorwiel?