Fanclub Liz Hatch
[quote="perik"]Volgens mij is mevr. puur ingehuurd om wat te twitteren en charmant op foto's en filmpjes te verschijnen. Met wielrennen heeft het verder niks te maken. Lijkt goed te werken gezien alle fans in dit topic![/quote]
voor de statistieken : ik denk dat er ook net anderen zijn die zoals ik omvallen van verbazing dat ze zo een aanhang heeft
........................
Dat ze zoveel valt lijkt me redelijk logisch als je niet in het echte peloton 'gegroeid' bent , het is net daar dat ze niet kan doen alsof...
----------------------------------------------------------------
De rest van het 'gezeur' deed ik weg ,geen probleem ....
liet me te veel meeslepen in verbazing...?
Een anti-topic is ook al helemaal te veel eer
Ik ga gewoon verder de koersen van anderen volgen en hoop haar niet meer in kranten tegen te komen,
tenzij ze eens een koers uitgereden heeft ...
voor de statistieken : ik denk dat er ook net anderen zijn die zoals ik omvallen van verbazing dat ze zo een aanhang heeft
........................
Dat ze zoveel valt lijkt me redelijk logisch als je niet in het echte peloton 'gegroeid' bent , het is net daar dat ze niet kan doen alsof...
----------------------------------------------------------------
De rest van het 'gezeur' deed ik weg ,geen probleem ....
liet me te veel meeslepen in verbazing...?
Een anti-topic is ook al helemaal te veel eer
Ik ga gewoon verder de koersen van anderen volgen en hoop haar niet meer in kranten tegen te komen,
tenzij ze eens een koers uitgereden heeft ...
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Wat een gezeur zeg. Deze 'fanclub' is opgezet met een knipoog. Als je dat niet door hebt dan lijdt je aan tunnelvisie. Tuurlijk mag je negatief zijn maar ga nou niet 20 keer herhalen wat je daarvoor ook al gezegd hebt. Vind dit echt gezever worden om niks. Is nog van een lager niveau dan de bekende 'shimano vs. campa' of de doping discussies. Advies: open een nieuw topic, een anti Liz Hatch topic oid. Kunnen we mooi adhv het aantal bezoekers zien of er meer voor of tegenstanders zijn.
Je kunt trouwens niet alles op Liz afschuiven. Lotto beslist uiteindelijk wie zij onderdeel van hun ploeg laat zijn.
Je kunt trouwens niet alles op Liz afschuiven. Lotto beslist uiteindelijk wie zij onderdeel van hun ploeg laat zijn.
Ik snap de frustratie van sommigen totaal niet... wat is er nou erg aan dat ze er erg lekker uit ziet en nog fietst ook?!? Net zoals anderen die het kansloos vinden dan Yolanthe Kabau enz. enz. bij de presentatie van de Giro is, dat is toch alleen maar positief?!
Zijn zulke zwartkijkers ook tegen rondemissen???
Zijn zulke zwartkijkers ook tegen rondemissen???
Veni, vidi, fietsie
Alles met \'te\' ervoor is slecht... behalve tequila
Alles met \'te\' ervoor is slecht... behalve tequila
da's een goeie. misschien kan ze rondemiss worden.
ik vind alle aandacht een beetje overdreven. ik denk dat je de overige vrouwen in het peloton tekort doet door haar als lokkertje in te zetten. het werkt wel, da's een ding dat zeker is.
en grace verbeke heeft op haar beurt ook genoeg aandacht gegenereerd! chapeau
ik vind alle aandacht een beetje overdreven. ik denk dat je de overige vrouwen in het peloton tekort doet door haar als lokkertje in te zetten. het werkt wel, da's een ding dat zeker is.
en grace verbeke heeft op haar beurt ook genoeg aandacht gegenereerd! chapeau
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het ook een beetje kansloos dat Yo bij de Giro loopt. Ik ben sowiso Yo moe, prachtig voorbeeld van omhoog wippen als je het mij vraagt.
En verder eens met skimons: al die media aandacht voor een slecht presterende dame als Liz doet de overige vrouwen tekort. Het gaat om de sport en niet om de looks. Helaas heeft het wegrennen niet zulke mooie kopvrouwen als de mountainbikesters, maar het gaat toch echt om de prestaties.
En verder eens met skimons: al die media aandacht voor een slecht presterende dame als Liz doet de overige vrouwen tekort. Het gaat om de sport en niet om de looks. Helaas heeft het wegrennen niet zulke mooie kopvrouwen als de mountainbikesters, maar het gaat toch echt om de prestaties.
Less is bore
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
[quote="Daniel1975"]Het gaat om de sport en niet om de looks. Helaas heeft het wegrennen niet zulke mooie kopvrouwen als de mountainbikesters, maar het gaat toch echt om de prestaties.[/quote]
Is in andere sporten toch niet anders. Denk aan David Beckham, Anna Koernikova, etc. Image is everything.
Ik vind het wel lachen, ze benut in ieder geval haar talenten optimaal. Wat die talenten dan ook mogen zijn.
Is in andere sporten toch niet anders. Denk aan David Beckham, Anna Koernikova, etc. Image is everything.
Ik vind het wel lachen, ze benut in ieder geval haar talenten optimaal. Wat die talenten dan ook mogen zijn.
Nou, ik heb zaterdag toch echt een paar hele mooie vrouwen gezien hoor...misschien nog net niet helemaal wereldtop, maar zeker erg goed.
Ik snap alleen niet dat Liz zo wordt aangevallen, zoals ik al eens eerder heb gezegd doet ze het gewoon goed met haar eigen marketing en als je daarmee iets kan doen dat je graag wilt, waarom niet? De prestaties zijn er (nog) niet, maar het feit dat ze geen grijs muisje is zorgt dat ze in de belangstelling staat. Zo is er voor ieder wat wils toch? Er is blijkbaar vraag naar, en zij weet die vraag mooi in te vullen.
Daarbij gaat in nederland alle aandacht in het vrouwenwielrennen naar Marianne Vos, als zij meedoet is er aandacht voor en anders niet. Dat terwijl Kirsten Wild toch ook absolute wereldtop is ! Heb dat vorig jaar gezien, Wild won, Vos 2e en alle aandacht ging naar Vos en niemand sprak over Wild.
Ik snap alleen niet dat Liz zo wordt aangevallen, zoals ik al eens eerder heb gezegd doet ze het gewoon goed met haar eigen marketing en als je daarmee iets kan doen dat je graag wilt, waarom niet? De prestaties zijn er (nog) niet, maar het feit dat ze geen grijs muisje is zorgt dat ze in de belangstelling staat. Zo is er voor ieder wat wils toch? Er is blijkbaar vraag naar, en zij weet die vraag mooi in te vullen.
Daarbij gaat in nederland alle aandacht in het vrouwenwielrennen naar Marianne Vos, als zij meedoet is er aandacht voor en anders niet. Dat terwijl Kirsten Wild toch ook absolute wereldtop is ! Heb dat vorig jaar gezien, Wild won, Vos 2e en alle aandacht ging naar Vos en niemand sprak over Wild.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="BoerBas"]Ik snap de frustratie van sommigen totaal niet... wat is er nou erg aan dat ze er erg lekker uit ziet en nog fietst ook?!? Net zoals anderen die het kansloos vinden dan Yolanthe Kabau enz. enz. bij de presentatie van de Giro is, dat is toch alleen maar positief?!
Zijn zulke zwartkijkers ook tegen rondemissen??? [/quote]
Ze neemt wel de plaats is van een ander die veel meer in deze wedstrijden te zoeken heeft... Ze kan gewoon totaal niet mee komen. Lekker professioneel is het ook als je je als topsporter zwaarder gaat maken met implantaten. :rolleye:
Zijn zulke zwartkijkers ook tegen rondemissen??? [/quote]
Ze neemt wel de plaats is van een ander die veel meer in deze wedstrijden te zoeken heeft... Ze kan gewoon totaal niet mee komen. Lekker professioneel is het ook als je je als topsporter zwaarder gaat maken met implantaten. :rolleye:
[quote="Daniel1975"]Ik vind het ook een beetje kansloos dat Yo bij de Giro loopt. Ik ben sowiso Yo moe, prachtig voorbeeld van omhoog wippen als je het mij vraagt.
[/quote]
Een bekende voetbalanalyticus sprak al van een 'starfuckertje'.
Maar ze zoekt haar partners natuurlijk totaal niet uit op hun bankrekening. Toevallig waren ze beide miljonair, maar dat is puur toeval.
[/quote]
Een bekende voetbalanalyticus sprak al van een 'starfuckertje'.
Maar ze zoekt haar partners natuurlijk totaal niet uit op hun bankrekening. Toevallig waren ze beide miljonair, maar dat is puur toeval.
+1 voor Joost, net wat korter uitgelegd wat ik bedoelde
@Amclassic, zo werkt dat toch gewoon in het leven? Niet alleen de gatalenteerden maken het in het leven, soms moet je andere talenten/middelen aanwenden. Neem nu de formule 1, daar rijden echt niet de allerbeste coureurster wereld, breng een flinke smak geld mee en er gaan heel wat deuren voor je open.
@Amclassic, zo werkt dat toch gewoon in het leven? Niet alleen de gatalenteerden maken het in het leven, soms moet je andere talenten/middelen aanwenden. Neem nu de formule 1, daar rijden echt niet de allerbeste coureurster wereld, breng een flinke smak geld mee en er gaan heel wat deuren voor je open.