Vandaag gefietst in 2007?
Twijfel: racer of mtb!! Gelet op het zonnetje toch maar de racer en geen spijt gehad. Lekker 100 km gefietst van Venray naar Nederasselt en retour. Terug wel frisse wind op kop maar ik heb genoten vandaag.
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04
mtb : Specialized Epic comp \'04
Het enige wat echt goed werd waren me voeten ondanks overschoenen. Ik kleed me zelf misschien ook wel (te) warm aan. Zweetshirt lange mouw, coll met lange mouwen, trainingsjack lange mouwen, en dan een thermojack lange mouwen plus een sjaal zodat er geen wind naar binnen komt. En dan gewoon koersbroek en lange broek erover.
Ik heb liever dat ik overmatig zweet dan het koud krijg..
Ik heb liever dat ik overmatig zweet dan het koud krijg..
Anti-Spacers!
[quote="pjotr"]Het enige wat echt goed werd waren me voeten ondanks overschoenen. Ik kleed me zelf misschien ook wel (te) warm aan. 1. Zweetshirt lange mouw, 2. coll met lange mouwen, 3. trainingsjack lange mouwen, en dan een 4. thermojack lange mouwen plus een 5. sjaal zodat er geen wind naar binnen komt. En dan gewoon koersbroek en lange broek erover.
Ik heb liever dat ik overmatig zweet dan het koud krijg..[/quote]
Tjonge pjotr, waar heb jij getraind: op de Noord- of de Zuidpool? (;-)
Ik heb liever dat ik overmatig zweet dan het koud krijg..[/quote]
Tjonge pjotr, waar heb jij getraind: op de Noord- of de Zuidpool? (;-)
Ik heb langs de lek getraind.. Ik weet dat het veel is, maar ik heb het ook snel koud;). Met zulk weer vind ik lastig om in te schatten wat ik allemaal aan moet doen. Ik zie me dit weer wel is mensen (lees: mafkezen) met korte broeken..
Wat hebben jullie aan met temperaturen van rond de 4 á 5 graden?
Wat hebben jullie aan met temperaturen van rond de 4 á 5 graden?
Anti-Spacers!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb zowel vandaag als gisteren 't volgende aan gehad: Craft thermoshirt met lange mouwen, namaak thermoshirt met lange mouwen (=wat minder warm dan Craft), jack, bodywarmer. Het jack is wat sommige fabrikanten "shirt met lange mouwen" noemen, geen winter of thermojack dus. Gisteren in het bos wel de bodywarmer uitgetrokken met crossen. Vanochtend heb ik dat niet gedaan en dat moest ik bekopen met een zweetbad.
Om nog even terug te komen op het topic:
Gisteren de toertocht in Nijverdal gereden. Op de fiets er naar toe en weer terug vanuit Enschede. De toertocht was 55 km, dus zijn we wel aan de km's gekomen. Fietstijd was bijna 5,5 uur.
Vandaag toertocht in Oldenzaal gereden, na 2 uurtjes hadden we de 50 km weer gehad (incl pauze en lekke band). Uiteindelijk 3 uur op de fiets gezeten en dat was wel genoeg. Ik was best goed hersteld, maar toch voelde ik de beentjes wel aardig het laatste stuk. Voordeel is dat ik lekker kan slapen vanacht
Om nog even terug te komen op het topic:
Gisteren de toertocht in Nijverdal gereden. Op de fiets er naar toe en weer terug vanuit Enschede. De toertocht was 55 km, dus zijn we wel aan de km's gekomen. Fietstijd was bijna 5,5 uur.
Vandaag toertocht in Oldenzaal gereden, na 2 uurtjes hadden we de 50 km weer gehad (incl pauze en lekke band). Uiteindelijk 3 uur op de fiets gezeten en dat was wel genoeg. Ik was best goed hersteld, maar toch voelde ik de beentjes wel aardig het laatste stuk. Voordeel is dat ik lekker kan slapen vanacht