Rose (voorheen Red Bull)
-
- Forum-lid
Vanavond toch maar eens een grondige inspectie. En tja, zo ja, wat dan? Even geen idee, maar vind wel dat dit erg snel is
btw, wat voor stickertjes gebruik je?
btw, wat voor stickertjes gebruik je?
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Na 6x fietsen al meteen schade aan de lak lijkt me niet de bedoeling. Is het niet gewoon vuiligheid dat achter de kabel is gaan vastzitten? Ikzelf heb ook stickers geplakt. Deze kun je tenminste vervangen als ze versleten zijn, de lak is een stuk lastiger.
Als pomp zou ik met CO2 patronen gaan werken. Die apparaatjes passen mooi in je zadeltasje en lekker snel. Ik heb zelf de SKS Airchamp. Ideaal ding. Deze dus:
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=13648
Als pomp zou ik met CO2 patronen gaan werken. Die apparaatjes passen mooi in je zadeltasje en lekker snel. Ik heb zelf de SKS Airchamp. Ideaal ding. Deze dus:
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=13648
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
Hmmm, als je toch iets bij Rose wilt kopen, zou ik ze gelijk even vragen wat ze vinden van dat je nu al lakschade krijgt. In ieder geval stickers plakken vanaf nu. Ik heb er zelf Xtreme carbon-look stickers opzitten. Die kan ik trouwens nu zo snel niet op de Rose-site vinden. Die SKS pomp hebben ze daar niet. Maar iets vergelijkbaars wel.
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
Ik ga ze zo eens een mail sturen, ik denk dat ik toch voor een handpompje ga deze zal me nooit in de steek laten en is lekker duurzaam
Watikjebrom ben je blij met je zadeltasje van Rose? Of is het niks?
Ik krijg ook net een mail dat ik een tegoedbon krijg van 30 Euro voor de lakbeschadiging van Rose moet ik hier mee akkoord gaan?
Watikjebrom ben je blij met je zadeltasje van Rose? Of is het niks?
Ik krijg ook net een mail dat ik een tegoedbon krijg van 30 Euro voor de lakbeschadiging van Rose moet ik hier mee akkoord gaan?
-
- Forum-lid
RikH schreef: Ik krijg ook net een mail dat ik een tegoedbon krijg van 30 Euro voor de lakbeschadiging van Rose moet ik hier mee akkoord gaan?
Dat kunnen wij moeilijk beoordelen. Als jij vind dat dit de schade dekt dan is het prima. Persoonlijk zou ik er niet akkoord mee gaan.
Voor de vragn van handpompje enz lijkt het me verstandiger om de zoekfunctie te gebruiken en anders een ander topic te openen. Dit heeft natuurlijk weinig te maken met RB. Succes!
Ik zit ook te twijfelen of ik er wel akkoord mee moet gaan, ik heb echter al wel een vraagstuk terug gelegd bij rose. Namelijk: Wat zijn de voorwaarde van de garantie en wat zijn de mogelijkheden (bijvoorbeeld nieuw frame, of tegoedbon overspuiten frame)?gaisdergerman schreef:RikH schreef: Ik krijg ook net een mail dat ik een tegoedbon krijg van 30 Euro voor de lakbeschadiging van Rose moet ik hier mee akkoord gaan?
Dat kunnen wij moeilijk beoordelen. Als jij vind dat dit de schade dekt dan is het prima. Persoonlijk zou ik er niet akkoord mee gaan.
Voor de vragn van handpompje enz lijkt het me verstandiger om de zoekfunctie te gebruiken en anders een ander topic te openen. Dit heeft natuurlijk weinig te maken met RB. Succes!
Maar waar zou jij wel mee instemmen dan? Ik vind het namelijk een moeilijk verhaal. En het gaat mij bij het pompje vooral om de match bij mijn frame vandaar
-
- Forum-lid HC
RikH schreef:Ik zit op moment op mijn werk, maar inderdaad het lak is beschadigd..... ik denk niet dat ik de enige ben met dit probleem of wel?
Je zou zelf ook zo slim kunnen zijn, omdaar gelijk stickertjes of rubbertjes op je kabels te zetten!
Whhaaaahhhaaaaa, een nieuw frame, overspuiten!!!!
Had jij eerst ook niet die Gazelle, blij dat ik jou niet als klant heb!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!