Het grote OAKLEY topic
Waarom zijn jullie allemaal in godsnaam zo gek om een bril van zoveel euro te kopen. Is ie van goud ofzo??!! :p
Ik heb laatst een agu brilletje van 19 euro gekocht, ziet er net zo flitsend uit en daar kunnen ook de glazen uit. Zo'n dure bril... ik kan m'n geld wel beter besteden!
Ik heb laatst een agu brilletje van 19 euro gekocht, ziet er net zo flitsend uit en daar kunnen ook de glazen uit. Zo'n dure bril... ik kan m'n geld wel beter besteden!
no pain no gain
Lees effe lekker terug, dat onderwerp is al aangesneden.. Waarom kopen mensen een slappe vod van een de Roas Protos? Wie weet omdat ze hem mooi vinden. Jij veel plezier met je Agu brilletje, "Wij" houden van onze Oakley(s)
Science of Performance!
Idd, M Frames zijn gewoon van super kwaliteit, stijlvol, tijdloos en waardevast. (en dat laatste maakt dat elke 2 jaar een nieuwe M Frame een stuk goedkoper is dan elke 2 jaar een nieuwe Brike of Rudy ofzo...)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid
Is er iemand die ervaring heeft met een Oakley bril te kopen via de Oakley store?
Ik sta namelijk op het punt van een radar te bestellen..Iemand ervaring hiermee??
Ik sta namelijk op het punt van een radar te bestellen..Iemand ervaring hiermee??
Welke Oakley? USA, DE, NL, of of...
Heb zelf via iemand die daar woont bij USA besteld, geen ervaring met DE en NL.
Direct bij USA bestellen zal niet gaan, ze leveren niet buiten de USA.
Duurde bij mij erg lang voordat mijn bril werd verstuurd, wegens een achterstand in de productie.
Eenmaal verstuurd was de order goed te volgen via een trackingnummmer. De order was zo'n 10 dagen onderweg van fabriek , naar de kennis, naar mij toe. Als je daar iemand kent zou ik hem zeker daar bestellen, scheelt je een hoop geld.
Heb zelf via iemand die daar woont bij USA besteld, geen ervaring met DE en NL.
Direct bij USA bestellen zal niet gaan, ze leveren niet buiten de USA.
Duurde bij mij erg lang voordat mijn bril werd verstuurd, wegens een achterstand in de productie.
Eenmaal verstuurd was de order goed te volgen via een trackingnummmer. De order was zo'n 10 dagen onderweg van fabriek , naar de kennis, naar mij toe. Als je daar iemand kent zou ik hem zeker daar bestellen, scheelt je een hoop geld.
-
- Forum-lid
Ja via oakley.com
Ik wou een Radar custom laten maken en opsturen(naar belgie)
via e-bay? zijn dat dan shops ofzo? Khad graag een radar gehad die ik zelf samenstelde, ik dacht dat ze dit wereldwijd verzonden..
Ik wou een Radar custom laten maken en opsturen(naar belgie)
via e-bay? zijn dat dan shops ofzo? Khad graag een radar gehad die ik zelf samenstelde, ik dacht dat ze dit wereldwijd verzonden..
-
- Forum-lid
bedankt voor de reacties en hulp..
kheb toch nog een winkel gevonden die een radar had in de kleur die ik wou en na wat zagen heb ik kunnen bekomen dat ze de lenzen wilde veranderen, zo heb ik ook de lenzen die ik wou, nl de shooting green.. hopelijk lukt het om een fototje te posten...
alvast bedankt
kheb toch nog een winkel gevonden die een radar had in de kleur die ik wou en na wat zagen heb ik kunnen bekomen dat ze de lenzen wilde veranderen, zo heb ik ook de lenzen die ik wou, nl de shooting green.. hopelijk lukt het om een fototje te posten...
alvast bedankt
bikerchamoo,
Ik weet niet naar wat voor Radar je op zoek bent maar ben hier een mooie tegengekomen op ebay.
Een zwarte met g26 glazen voor 131euro.
http://cgi.ebay.nl/OAKLEY-RADAR-PITC-SH ... dZViewItem
Bovendien heeft de verkoper een zeer goede feedback.
Ik weet niet naar wat voor Radar je op zoek bent maar ben hier een mooie tegengekomen op ebay.
Een zwarte met g26 glazen voor 131euro.
http://cgi.ebay.nl/OAKLEY-RADAR-PITC-SH ... dZViewItem
Bovendien heeft de verkoper een zeer goede feedback.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
En we hebben er weer eentje in het wit: wie gaat dit maal meer dan 200 euro bieden...
Ebay Deutschland
Ebay Deutschland