Specialized
Opmerking van de lange armen was meer ook van: indien hij ze heeft, kan die beter het zadel normaal zetten en dan een grotere stuurpen kopen. Als die lange benen heeft kan die toch beter het zadel hoger zetten en niet perse verder naar achteren?!
havana schreef:Mooie fiets, verzettenkeus is wat vreemd als je het mij vraagt...
ik zie het !! beet je raar ja, maar maak voor de foto niet echt uit .
als ik fiets staat hij op het kleinste wieltje! lol
de pen zit er voorlopig in om te zien of de lengte goed is , mijn fm had deze toevallig liggen . er komt een fsa pen in (vind ik beter passen dan een bontrager pen )
ben zelf ook zeer tevreden over de afmontage ziet er mooi uit zo.
nu maar wachten op beter weer !
Toevallig een stuurpen van 150,- euro liggen...
Ik vind deze ook niet zo goed/mooi voor de prijs.
Indien je afkeer voor Bontrager niet al te hoog is, zou je naar de Race X Lite kunnen kijken, maar 50,- euro, alluminium en maar 120 gram.
Of deze Syntace is ook wel mooi, iets lichter, wel 25,- euro duurder.
Ik vind deze ook niet zo goed/mooi voor de prijs.
Indien je afkeer voor Bontrager niet al te hoog is, zou je naar de Race X Lite kunnen kijken, maar 50,- euro, alluminium en maar 120 gram.
Of deze Syntace is ook wel mooi, iets lichter, wel 25,- euro duurder.
ik heb al gekozen voor de FSA os 99 csiRufio schreef:Toevallig een stuurpen van 150,- euro liggen...
Ik vind deze ook niet zo goed/mooi voor de prijs.
Indien je afkeer voor Bontrager niet al te hoog is, zou je naar de Race X Lite kunnen kijken, maar 50,- euro, alluminium en maar 120 gram.
Of deze Syntace is ook wel mooi, iets lichter, wel 25,- euro duurder.
dit is mijn woon-werk fiets... een specialized sirrus ltd... hiervan rijden er in België geen 5 rond...
full carbon en afgemonteerd met restjes die vroeger al op enkele van mijn fitnessbikes hebben gestaan... deze fiets rijdt gemiddeld zo'n 15.000km/jaar... en dient enkel om op een efficiënte wijze de Brusselse agglomeratie te trotseren evenals de Brabantse heuvels en de het winderige Naamse Haspengouw... min 108km per woon-werk rit; 120 indien ik er een flinke strook Zoniënwoud bijneem, hetgeen ik gaerne doe...
full carbon en afgemonteerd met restjes die vroeger al op enkele van mijn fitnessbikes hebben gestaan... deze fiets rijdt gemiddeld zo'n 15.000km/jaar... en dient enkel om op een efficiënte wijze de Brusselse agglomeratie te trotseren evenals de Brabantse heuvels en de het winderige Naamse Haspengouw... min 108km per woon-werk rit; 120 indien ik er een flinke strook Zoniënwoud bijneem, hetgeen ik gaerne doe...
vooraan V-brakes... heb speciaal geopteerd voor een voorvork waar ik een volwaardig spatbordje in kan plaatsen...
achteraan ultegra remhoeven omdat de achtervork een racegeometrie heeft... de spetters worden namelijk toch tegen gehouden door mijn bagagerekje...
achteraan ultegra remhoeven omdat de achtervork een racegeometrie heeft... de spetters worden namelijk toch tegen gehouden door mijn bagagerekje...