Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Scott

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 10 apr 2007 23:50

Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 10 April 2007


En de volgende......
Nu in XXL met campa record 2007 en Eurus wielen.
 


Wat een klimrek Sharkman
~live fast, die young ~

ilko
Forum-lid
Berichten: 1237
Lid geworden op: 23 aug 2004 12:53
Locatie: Arnhem

ilko 11 apr 2007 00:05

En dan te bedenken dat ik in mijn houder op de staande buis niet eens een 750ml bidon kwijt kan

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 11 apr 2007 00:57

Quote: Origineel geplaatst door girlinred op 10 April 2007
Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 10 April 2007

leg uit kan het ff niet volgen
Toen ik op zoek was naar een frame werd een foto geplaatst door Sharkman van hetzelfde frame als jij hierboven hebt staan, kwam er dit commentaar onder, waarvan de onderste quote door jou... Volg je het nu?:Quote: Origineel geplaatst door rein van de wou op 26 Januari 2007 nee ik zou dit frame niet nemen. Niet zo mooi en echt goed issie ook niet

gun dat meissie ook zon mooi frame



ik had een foto geplaatst met het frame van rein omdat ik dacht dat het om dat frame ging toen zei Rein die moet je niet nemen want is niet goed (met een glimlach)toen heb ik gereageert met het "gun zon meissie ook zon mooi frame" toen heeft sharkman een foto neergezet met jouw frame ik heb verder niets gezegt over een mooier frame leveren volgens mij of wordt ik nu echt oud dat ik dingen over het hoofd zie

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 11 apr 2007 09:29

ik had een foto geplaatst met het frame van rein omdat ik dacht dat het om dat frame ging toen zei Rein die moet je niet nemen want is niet goed (met een glimlach)toen heb ik gereageert met het "gun zon meissie ook zon mooi frame" toen heeft sharkman een foto neergezet met jouw frame ik heb verder niets gezegt over een mooier frame leveren volgens mij of wordt ik nu echt oud dat ik dingen over het hoofd zie


Wat een misverstanden
Toen rein die foto postte van dat frame (is hetzelfde toch als die fiets van jou hierboven?) met dat het 'geen goed'frame was, en jij zei; gun haar ook zo'n mooi frame. Dacht ik dat je daarmee het uiteindelijk geleverde frame met blauw bedoelde.
 
~live fast, die young ~

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 11 apr 2007 10:51

opgelost dus

dagmarvdsluis
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jan 2007 22:55

dagmarvdsluis 11 apr 2007 13:34

Quoten: Origineel geplaatst door Ilko op 09 April 2007

Zonde...blijft een prima frame en een van de weinige waar die Cosmics nog enigszins bij kleuren

Ja, maar ik moest 'm afbouwen, omdat de hele ploeg met dezelfde fiets moet rijden. Maar zodra ik de kans krijg, bouw ik 'm weer op!

ultima
Forum-lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:28

ultima 13 apr 2007 00:05

Quoten: Origineel geplaatst door Dagmarvdsluis op 11 April 2007

Ja, maar ik moest 'm afbouwen, omdat de hele ploeg met dezelfde fiets moet rijden. Maar zodra ik de kans krijg, bouw ik 'm weer op!


is idd een mooie fiets!  Haha dagmar ik heb zelfs nog die link geopend en nog naar dat plaatje gekeken, maar niet erboven gekeken waar levensgroot staat: Dagmarvandersluis  volgens mij echt een bril nodig.. die fiets kwam me al bekend voor maarja kzal wel weer niet helder nagedacht hebben op dat moment  

hagalicious
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 07 jun 2006 21:58

hagalicious 13 apr 2007 12:21

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 10 April 2007


Normaliter vind ik extreem grote frames heel lelijk

ja dat is ook zo alleen wat moet je anders he als je groot bent. Zit weinig anders op. Toch kleiner gaan rijden schiet niet op en ik kan het weten. dus functionaliteit gaat boven het optische in framegeometrie.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27887
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 13 apr 2007 13:13

Absoluut. Ik vind dit dan ook een positieve uitzondering! Een sloping frame vind ik sowieso veel beter ogen voor grote frames.
Wat zijn jouw plannen nu qua fiets? Heeft Sharkman je weten te verleiden tot een CR1 ?

sharkman
Forum-lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 03 apr 2005 23:24

sharkman 13 apr 2007 13:20

Nee hoor niet eens geprobeerd
voorlopig blijft het beperkt tot een goed frame waar zonder klachten op kan worden gefietst. Is gewoon een kwestie van begroting, kan me ook goed voorstellen dat je niet twee keer een nieuw frame binnen een jaar wil financieren.
Ben overigens wel van mening dat de fietsverkoper (uit het zuiden van het land) die de Bianchi heeft geleverd zich de ogen uit zijn hoofd moet schamen. een 55 cm sloping aan een rijder van 1.95 cm. verkopen levert ook niet echt klantenbinding op (en een 172.5 mm crankstel monteren omdat de 175 mm op zijn verdient al helemaal geen schoonheidsprijs).

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 13 apr 2007 14:20

@sharkman, zonder de intentie te hebben te willen spammen, mag ik vragen waar u werkzaam bent, dan kan ik eens langskomen. ben erg onder de indruk van uw kennis en communicatie is toch prettiger dan mail oid.
alvast bedankt

hagalicious
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 07 jun 2006 21:58

hagalicious 13 apr 2007 22:17

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 13 April 2007


Absoluut. Ik vind dit dan ook een positieve uitzondering! Een sloping frame vind ik sowieso veel beter ogen voor grote frames.
Wat zijn jouw plannen nu qua fiets? Heeft Sharkman je weten te verleiden tot een CR1 ?


Mijn keuze ligt op dit moment (om budgetaire en geometrische redenen zijn er weinig keuzes) tussen een Madone 5.2 in discovery kleuren en een titaniumframe van sharkman zelf die na zijn addict overbodig wordt.
Ik ben zeker geen fan van trek (italiaans is voor mij gewoon om emotionele redenen je-van-het) en al helemaal niet van discovery. Maar het lijkt me een degelijk frame! en in mijn maat, die zijn er weinig in overjarige modellen op dit moment.
Het titaniumframe is mij onbekend qua stijfheid en kwaliteit. Maarja het is wel ERG klassiek en neutraal qua uitstraling en dat vind ik dan ook wel weer wat hebben!
Dan blijven over inderdaad een nieuwe CR1 en een een de rosa king x-light van een half jaar oud. Dat kan eventueel wel maar dan worden het wel een stuk goedkopere wielen vrees ik.
Ik zit erg te twijfelen. Wie helpt???

Plaats reactie