Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 30 November 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 30 November 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 30 November 2005
Heeft ze haar broek nu achterstevoren aan?
Heb jij geen verstand van vrouwen (fiets)kleding?
Nee, duidelijk niet dus. Ik draag het nooit .
Dat is ook niet nodig! Moet je persé ZELF een BH dragen om te weten hoe die moet worden losgemaakt?
Schone dames!
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 30 November 2005
Quoten: Origineel geplaatst door wibo op 30 November 2005
Big Rosa durft gewoon niet te vertellen dat hij zelf ook zo'n assos-pakje draagt
Ja hoor alleen wat lager uitgesneden! want in zo,n pakje passen mijn weelderige borstspieren niet!!
Ik durf te wedden dat jouw borsten groter zijn als van dat gratenpakhuis.
Quoten: Origineel geplaatst door wibo op 30 November 2005
Big Rosa durft gewoon niet te vertellen dat hij zelf ook zo'n assos-pakje draagt
Ja hoor alleen wat lager uitgesneden! want in zo,n pakje passen mijn weelderige borstspieren niet!!
Ik durf te wedden dat jouw borsten groter zijn als van dat gratenpakhuis.
kiekeboe
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 01 December 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 30 November 2005Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 30 November 2005 Quoten: Origineel geplaatst door wibo op 30 November 2005 Big Rosa durft gewoon niet te vertellen dat hij zelf ook zo'n assos-pakje draagt
Ja hoor alleen wat lager uitgesneden! want in zo,n pakje passen mijn weelderige borstspieren niet!! Ik durf te wedden dat jouw borsten groter zijn als van dat gratenpakhuis.
Ja maar daar heb je ook niet veel voor nodig !!!
En toch als ik heteerlijk mag zeggen heb ik liever die van haar in mijn handen
Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 30 November 2005Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 30 November 2005 Quoten: Origineel geplaatst door wibo op 30 November 2005 Big Rosa durft gewoon niet te vertellen dat hij zelf ook zo'n assos-pakje draagt
Ja hoor alleen wat lager uitgesneden! want in zo,n pakje passen mijn weelderige borstspieren niet!! Ik durf te wedden dat jouw borsten groter zijn als van dat gratenpakhuis.
Ja maar daar heb je ook niet veel voor nodig !!!
En toch als ik heteerlijk mag zeggen heb ik liever die van haar in mijn handen