foto van je fiets
-
- Forum-lid
, das een mooie fiets!!! Ziet er heel erg strak uit!!!
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
hele mooie fiets idd. toch snap ik de keuze van de fiets + wielen combinatie niet zo goed.
de fiets in zijn geheel is zo licht dat je hem tijdens wedstrijden niet mag gebruiken met deze wielen. maar deze tube wielen zijn totaal onhandig tijdens het fietsen zonder volgwagen. Je kunt natuurlijk er een nieuwe tube op plakken maar op het gebied waar je echt voordeel hebt aan het lage gewicht (de bergen) is dit gevaarlijk omdat de tubes er zo weer aflopen.
Lijkt mij typisch een keuze van je gevoel, maar als het om zo veel geld gaat gaat dit mij ff te ver. Ik zou echt draadbandjes hebben gekozen, zou de velg iets zwaarder zijn geworden maar mocht je hem wel weer gebruiken tijdens wedstrijden...
de fiets in zijn geheel is zo licht dat je hem tijdens wedstrijden niet mag gebruiken met deze wielen. maar deze tube wielen zijn totaal onhandig tijdens het fietsen zonder volgwagen. Je kunt natuurlijk er een nieuwe tube op plakken maar op het gebied waar je echt voordeel hebt aan het lage gewicht (de bergen) is dit gevaarlijk omdat de tubes er zo weer aflopen.
Lijkt mij typisch een keuze van je gevoel, maar als het om zo veel geld gaat gaat dit mij ff te ver. Ik zou echt draadbandjes hebben gekozen, zou de velg iets zwaarder zijn geworden maar mocht je hem wel weer gebruiken tijdens wedstrijden...
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
Quoten: Origineel geplaatst door Tonnie op 05 April 2005
Wat voor een frame zou jij gekozen hebben ?
Ik denk eerder aan de Storck Scenario Carbon CD 1.0.
Wat voor een frame zou jij gekozen hebben ?
Ik denk eerder aan de Storck Scenario Carbon CD 1.0.
tonny, hoeveel heb je gespaard door je stuur af te zagen ? Qwa grammen dan he :]..enne wat heb je aan je ventielen hangen ? Ahjah als laatste, je hebt van die kleine tune magneetjes, lichter en lijkt beter...echt mooie fiets overigens..
-
- Forum-lid
Volgens mij zijn dat van die doodshoofdjes op de ventiels. Niet echt weightweenie-ish dus
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Zeker een strakke bike Uphill only!
-
- Forum-lid
De specs:
Cannondale Six 13Campagnolo Record 2003Mavic Ksyrium SL TDFITM Millenium Super OverThomson Elite SetbackFizik ArioneHutchinson Team Saeco (nu continental grand prix)
Ciclosport HAC 4
Cannondale Six 13Campagnolo Record 2003Mavic Ksyrium SL TDFITM Millenium Super OverThomson Elite SetbackFizik ArioneHutchinson Team Saeco (nu continental grand prix)
Ciclosport HAC 4
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 07 April 2005
Volgens mij zijn dat van die doodshoofdjes op de ventiels. Niet echt weightweenie-ish dus
Hat zal toch hopelijk niet waar zijn he, bah :]]omg, boras met dobbelsteentjes..waar gaat dit eindigen haha..
Hat zal toch hopelijk niet waar zijn he, bah :]]omg, boras met dobbelsteentjes..waar gaat dit eindigen haha..