Vandaag gefietst in 2012
-
- Forum-lid
Vandaag, Dokkum-Burgum-Drachten-Boerakker-Grijpskerk-Lauwersoog en zo weer richting huis goed voor 110 km
http://www.strava.com/rides/111kilometers-7968827" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.strava.com/rides/111kilometers-7968827" onclick="window.open(this.href);return false;
Visser bike parts
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140
Gemiddelde? Toerder... Hebben ook wel stukjes in kletstempo gereden etc. Maar ik spreek je 1 juli wel, zullen we het dan ook over gereden gemiddeldes hebbenepotheker schreef:valt mij dan toch toch tegen dat gemiddelde van jullie
~live fast, die young ~
Afgelopen week met het gezin naar Zuid Limburg, beetje relaxen - wandelen - en natuurlijk wat fietsen met de zoon des huizes - 14 jr. Helaas niet elke dag kunnen fietsen maar we hebben toch de nodige klimmetjes mee kunnen nemen - en natuurlijk de hoogtemeters niet te vergeten. Het is te merken dat ik alleen maar ouder wordt en mijn zoon sterker .... Op diverse klimmetjes is hij zijn vader de baas, zeker op de Eyserbosweg wat ik zo'n pleurisklim vind. Gelukkig vindt hij het fietsen leuker dan de Playstation
Gulpenberg 3x
Loorberg 3x
Camerig 3x
Eyserbosweg 2x
Fromberg 2x
Kruisberg 2x
3-Landenpunt 2x - 1 maal Belgische kant
Gemenich 1x
Cauberg 1x
Wolvenberg 1x
Pas van de Wolfhaag 1x
Keutenberg 1x
Bemelerberg 1x
Geulemerberg 1x
Gulpenberg 3x
Loorberg 3x
Camerig 3x
Eyserbosweg 2x
Fromberg 2x
Kruisberg 2x
3-Landenpunt 2x - 1 maal Belgische kant
Gemenich 1x
Cauberg 1x
Wolvenberg 1x
Pas van de Wolfhaag 1x
Keutenberg 1x
Bemelerberg 1x
Geulemerberg 1x
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Volgens mij komt het allemaal door Serge (andromeda). Die heb ik nog nooit zonder appeltaart op de foto gezien...roro27 schreef:Ik zal dan nu maar eens eerlijk zijn. Eigenlijk wil ik geen cappuccino en appeltaart, maar ik bezwijk altijd onder de groepsdruk!
-
- Forum-lid
Was zeker een mooie tocht met toch best aardig wat hoogtemeters, zeker voor hier in dit stukje Nederland. Goed georganiseerd en voldoende pauze gelegenheden, al was het niet zo aantrekkelijk lang te stoppen gezien je wel heel snel afkoelde. Ik vond inderdaad dat we best hebben doorgereden als je die stukjes klets tempo erbij meerekent. Nog even 2 KOM's gescoord die ik nog niet hadgirlinred schreef:Vanmorgen naar Oldenzaal gefietst voor de Sur Place tocht, samen met PFW, TomK en Jasper gereden. Die eerste twee waren mooie locomotieven, mn Tom rijdt lekker door de laatste tijd, zeker met die flinke wind die er stond en die we gevoelsmatig 80?% tegen hebben gehad. Zelf, naast het stukkie onverhard waar met name Tom dol op is , niet zoveel op kop gereden, ging best hard en voelde me niet heel fruitig. Weer een mooie route door verlaten Duitsland, wat mooie stukjes Twente en verder een prima organisatie! Uiteindelijk 134km tocht met 600hm en volgens toms bikeplanner 31,5gem, dagtotaal 154km en 5uur fietsen.
Van het in de tuin werken vanmiddag is nog weinig gekomen .Alleen het gras is weer een stukje gemaaid door onze harige grasmaaier
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Volgende keer moet Epotheker maar mee, vind je ook niet??tomkolkman schreef:Was zeker een mooie tocht met toch best aardig wat hoogtemeters, zeker voor hier in dit stukje Nederland. Goed georganiseerd en voldoende pauze gelegenheden, al was het niet zo aantrekkelijk lang te stoppen gezien je wel heel snel afkoelde. Ik vond inderdaad dat we best hebben doorgereden als je die stukjes klets tempo erbij meerekent. Nog even 2 KOM's gescoord die ik nog niet hadgirlinred schreef:Vanmorgen naar Oldenzaal gefietst voor de Sur Place tocht, samen met PFW, TomK en Jasper gereden. Die eerste twee waren mooie locomotieven, mn Tom rijdt lekker door de laatste tijd, zeker met die flinke wind die er stond en die we gevoelsmatig 80?% tegen hebben gehad. Zelf, naast het stukkie onverhard waar met name Tom dol op is , niet zoveel op kop gereden, ging best hard en voelde me niet heel fruitig. Weer een mooie route door verlaten Duitsland, wat mooie stukjes Twente en verder een prima organisatie! Uiteindelijk 134km tocht met 600hm en volgens toms bikeplanner 31,5gem, dagtotaal 154km en 5uur fietsen.
Van het in de tuin werken vanmiddag is nog weinig gekomen .Alleen het gras is weer een stukje gemaaid door onze harige grasmaaier
Stukje nederland?? Duitsland
~live fast, die young ~
-
- Forum-lid
Zeker, kan mooi mee als windvanger! Wij zijn ook niet gemaakt voor veel wind en relatief vlak, doe mij maar de heuvels/bergengirlinred schreef:Volgende keer moet Epotheker maar mee, vind je ook niet??tomkolkman schreef:Was zeker een mooie tocht met toch best aardig wat hoogtemeters, zeker voor hier in dit stukje Nederland. Goed georganiseerd en voldoende pauze gelegenheden, al was het niet zo aantrekkelijk lang te stoppen gezien je wel heel snel afkoelde. Ik vond inderdaad dat we best hebben doorgereden als je die stukjes klets tempo erbij meerekent. Nog even 2 KOM's gescoord die ik nog niet hadgirlinred schreef:Vanmorgen naar Oldenzaal gefietst voor de Sur Place tocht, samen met PFW, TomK en Jasper gereden. Die eerste twee waren mooie locomotieven, mn Tom rijdt lekker door de laatste tijd, zeker met die flinke wind die er stond en die we gevoelsmatig 80?% tegen hebben gehad. Zelf, naast het stukkie onverhard waar met name Tom dol op is , niet zoveel op kop gereden, ging best hard en voelde me niet heel fruitig. Weer een mooie route door verlaten Duitsland, wat mooie stukjes Twente en verder een prima organisatie! Uiteindelijk 134km tocht met 600hm en volgens toms bikeplanner 31,5gem, dagtotaal 154km en 5uur fietsen.
Stukje nederland?? Duitsland
Ja oke heb je gelijk in, de route loopt voor een groot deel door Duitsland
Gisteren was het even Nederland met al die fietsers
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
-
- Forum-lid
Ik had mezelf een straftraining opgelegd wegens iets te veel levensgenieten en iets te weinig sportiviteit.
En dat heb ik gecombineerd met het verkennen van de route voor de Giosmeeting van aanstaande zondag. Omdat we de route nog even geheim willen houden doe ik geen routekaartje. Maar vanuit Hilversum ben ik via Breukelen, Woerden en Oudewater naar startplaats Haastrecht gereden. Daar het parcours van de meeting opgereden. En passent nog een paar kleine correcties gedaan en vervolgens vanaf Haastrecht via Woerden, Kamerik en Vinkeveen weer naar Hilversum.
Goed voor 180 kilometer tegen 31,5km/u. Volgende keer weer een beetje gedragen en dan mag ik weer foto's maken en op het terras zitten.
En dat heb ik gecombineerd met het verkennen van de route voor de Giosmeeting van aanstaande zondag. Omdat we de route nog even geheim willen houden doe ik geen routekaartje. Maar vanuit Hilversum ben ik via Breukelen, Woerden en Oudewater naar startplaats Haastrecht gereden. Daar het parcours van de meeting opgereden. En passent nog een paar kleine correcties gedaan en vervolgens vanaf Haastrecht via Woerden, Kamerik en Vinkeveen weer naar Hilversum.
Goed voor 180 kilometer tegen 31,5km/u. Volgende keer weer een beetje gedragen en dan mag ik weer foto's maken en op het terras zitten.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Volgens mij ben je vergeten te posten dat je ook genoten hebt, want het is daar, zeker met het weer van vandaag, toch ècht wel genieten geblazen !.jeroen. schreef:M'n vrije dag even goed benut en lekker wat rondjes gedraaid rond de posbank. 119km
60 x Ventoux
Zo, lekker ritje vanavond!
Weinig wind, niet koud, waterig zonnetje, rennende lammetjes, wat wil je nog meer?
http://connect.garmin.com/activity/175874555" onclick="window.open(this.href);return false;
Weinig wind, niet koud, waterig zonnetje, rennende lammetjes, wat wil je nog meer?
http://connect.garmin.com/activity/175874555" onclick="window.open(this.href);return false;