Garmin Edge 800 topic deel 2
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
Kijk eens op pagina 13 van de handleiding: http://static.garmincdn.com/pumac/Edge_800_OM_NL.pdf
-
- Forum-lid
ook al reeds gekeken , geen oplossingIkBenSpecialized schreef:Kijk eens op pagina 13 van de handleiding: http://static.garmincdn.com/pumac/Edge_800_OM_NL.pdf
-
- Forum-lid
ook no lucknijkie schreef:En HS verwijderen in je garmin- uitzetten- band om- garmin aanzetten- opnieuw koppelen.
laatste software ook al nog s overschreven
-
- Forum-lid
was idd mijn volgende stap , mijn band op mijn maat zijn garmin proberen te linkennijkie schreef:Ken je iemand met een ant+ band zo ja deze eens proberen om het een en ander uit te sluiten.
Bij mij zegt garmin connect dat het niet meer samen werkt met chrome. Iemand dezelfde ervaring?
Site opent wel bij mij en alle ritten staan er ook op maar als ik op activiteiten klik gebeurt er niets.remco1b schreef:Bij mij zegt garmin connect dat het niet meer samen werkt met chrome. Iemand dezelfde ervaring?
Sowieso laatste tijd veel problemen met de connect site.
En deze melding in explorer.
Access Denied
You don't have permission to access "http://connect.garmin.com/nl-NL/" on this server.
Reference #18.c50f2dc1.1429299435.1200008e
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Inmiddels heb ik ook usb problemen. Kan wel nog alles doen doordat ik alles save op het SD kaartje en die plaats ik dan ook in de pc. Maar ik schrok even toen ik de factuur opzocht. Maart 2011, Engeland. Heeft het nog zin dat ding naar garmin op te sturen in de hoop een coulance regeling te krijgen, en hoeveel is dat dan ongeveer? Of maar gelijk open schroeven en kijken of er zelf iets te doen is om de situatie te verbeteren?
Mijn trainingen op bikeplanner.com
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb een goede maand geleden voor €95 een 'nieuwe' refurbished Edge 800 gekregen. Ook bij mij was het buiten de garantie periode met exact 't zelfde probleem. Was bij mij niet de 3e keer dat de USB poort er mee ophield, de andere 2x was echter binnen de garantie.
Ik heb sinds kort een edge 800 met cn kaart. Alleen als ik nu in garmin connect een wil maken springt die vaak van het fiets pad over naar de grote weg. Ligt dit aan me kaart of aan garmin connect. Heb wel geprobeerd met fietssegmenten aan maar die volgt niet het fietspad maar trekt een rechte tussen de punten. Alvast bedankt
Heb jij rechtstreeks met Garmin contact opgenomen, zo ja hoe?amclassic-fan schreef:Ik heb een goede maand geleden voor €95 een 'nieuwe' refurbished Edge 800 gekregen. Ook bij mij was het buiten de garantie periode met exact 't zelfde probleem. Was bij mij niet de 3e keer dat de USB poort er mee ophield, de andere 2x was echter binnen de garantie.
Ik merk dat mijn USB-poort ook soms dienst weigert. Ik heb de boel nu ingespoten met contactspray en dat lijkt wel wat te helpen. Aangezien de Garmin maar zelden uitlees is het niet direct een probleem want opladen gaat wel gewoon.