Wat is fout, wat kan echt niet?
Driekwart broeken
Eten op straat
Eten in een winkel terwijl je het niet betaalt hebt
Mobiel bellen terwijl je met iemand bezig bent (partner/collega/cassiere etc.)
Spugen op straat
Schreeuwen naar elkaar (loop even naar elkaar toe en je kan je volume aanpassen)
Eten op straat
Eten in een winkel terwijl je het niet betaalt hebt
Mobiel bellen terwijl je met iemand bezig bent (partner/collega/cassiere etc.)
Spugen op straat
Schreeuwen naar elkaar (loop even naar elkaar toe en je kan je volume aanpassen)
Op de rijbaan fietsen terwijl er een geasfalteerd fietspad naast ligt..
Geasfalteerd fietspad akkoord, maar als t een of ander hobbelpad of knollenveld of klinkerdrama is dan doe ik gewoon wel.
En ongeacht het type fietspad, als ik (binnen de bebouwde kom) voor me al de problemen zie opdoemen, zoals groepjes of duo's ouderen, pubers etc., dan kies ik er meestal ook gewoon voor even over de rijweg te gaan. (Mits die dan even vrij is)wielklem schreef:Op de rijbaan fietsen terwijl er een geasfalteerd fietspad naast ligt..
- Wolfhound32
- Forum-lid
Zijn wij elkaar vast tegen gekomen.wielklem schreef:Op de rijbaan fietsen terwijl er een geasfalteerd fietspad naast ligt..
- Forum-lid
Dag na toertocht nog met je deelnemers nummer op je fiets rond gaan fietsen. Nog erger, met je rugnummer dag erna rond fietsen (hopelijk wel schoon shirt)???
Vlak voor het peleton uit fietsen omdat je aandachtsgeil bent.
Vlak voor het peleton uit fietsen omdat je aandachtsgeil bent.
Ik kwam er gisteravond nog eentje tegen (kon zo gauw niet zien welke toertocht)tom de groot schreef:Dag na toertocht nog met je deelnemers nummer op je fiets rond gaan fietsen.
En aangezien er op maandag weinig tochten georganiseerd worden, denk ik dat zijn bordje er al minimaal 2 dagen op zat
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"