Gravel-racers
Ik zou het eerder andersom doen want volgens mij zijn er minder merken die geen gravelracer aanbieden tegenwoordig...
Het is natuurlijk een snelle manier om je forum vol met topics te krijgen maar een merkenlijst lijkt mij voldoende. Nu zie ik al tig merken waarvan je nooit een bezitter op je forum gaat krijgen. Persoonlijk zou ik mij meer focussen op gravel routes en evenementen in NL en B. Voor de techniek zijn er voldoende andere fora. Zwijmelen bij mooie fietsen hoeft alleen bij de exemplaren die de leden zelf bezitten of onder de aandacht willen brengen.
Het is natuurlijk een snelle manier om je forum vol met topics te krijgen maar een merkenlijst lijkt mij voldoende. Nu zie ik al tig merken waarvan je nooit een bezitter op je forum gaat krijgen. Persoonlijk zou ik mij meer focussen op gravel routes en evenementen in NL en B. Voor de techniek zijn er voldoende andere fora. Zwijmelen bij mooie fietsen hoeft alleen bij de exemplaren die de leden zelf bezitten of onder de aandacht willen brengen.
Campagnolo Ultra Dork
Goed punt Ernie! Bedankt voor de tip. Ik heb al zitten neuzen op het www achter evenementen in NL en BE, maar helaas zijn deze ook niet heel echt dik bezaait. Het leuke is wel dat enkel vrienden van mij mee gaan doen aan de Dirty Boar en waarschijnlijk ook wel een mooi verhaal gaan kunnen brengen.
"First, never follows"
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)
Niet alle mogelijke merken, maar wellicht staat er iets tussen dat je nog niet had: http://www.cyclingabout.com/complete-li ... oad-bikes/
http://ridinggravel.forumchitchat.com/?forum=323916
http://granfondo-cycling.com/offorad-ne ... eneration/
Ernie C heeft wel een punt denk ik. In Nederland is de fiets niet de beperkende factor: Informatie over fietsen zat, en die info is niet zo moeilijk te vinden. Goede routes vinden daarentegen… Misschien een mogelijkheid maken voor bezoekers van jouw website om hun eigen gravelroutes te delen, voorzien van allerlei info/fotos/bandenadviezen/etc? My 2 cents.
===========================
Free your mind and your ass will follow
Free your mind and your ass will follow
Dat is de bedoeling van het forum. Mensen met interesse in het gravel-gebeuren bij elkaar brengen en de mogelijkheid bieden om tip/tricks en andere aan elkaar te delen. Ik neem alle goede tips mee. Bedankt alvast voor het meedenken.
"First, never follows"
Of ik nu hier zit te typen of op een ander forum... Nee, ik heb de laatste weken mijn trainingsarbeid terug even omgelegd naar het lopen. En beiden gaat voorlopig niet (recuperatie en zo van die zaken). Volgende week terug 3x op de fiets (woon-werk) en dan zal het weer een aantal weken niets zijn (verbouwingswerken, verhuis). Dus, wat doet een mens om zich te ontspannen: fora oprichten
"First, never follows"