Tour de France 2011
Gesink is in ieder geval weer ingelopen...
Even gechecked. Werkt perfect hier (directe verbinding zonder Proxy).em schreef:De livestream van de nos doet het vandaag niet bij mij. Meer mensen die hier problemen mee hebben?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geweldig, wie had dit gedacht!!
Eens zien of hij het redt. Als hij het zo haalt, gun ik het hem helemaal. Alleen jammer van het dal met tegenwind.
Eens zien of hij het redt. Als hij het zo haalt, gun ik het hem helemaal. Alleen jammer van het dal met tegenwind.
Less is bore
Ja, echt geweldig zeg. Andy zal zich wel goed voelen maar om op 60km te gaan was toch wel een groot risico. Maar goed. Hij moest wel. De dood of de gladiolen. Nou Daniel, in het dal is de voorsprong alleen maar groter geworden. Zoals Andy eerder klom en dit nu op de Galibier hopelijk kan vasthouden dan krijgen Contador/Evans/Voeckler een hele harde klap om hun oren.daniel1975 schreef:Geweldig, wie had dit gedacht!!
Ik zie alleen Andy niet eten of drinken. Wellicht gemist door de camera.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid HC
Cancellara heeft gewoon gezegd, dat kan best hoor 60km voor de streep.
Ik begrijp er soms weinig van waarom laten ze hem zo rijden??
Je stemt een heel jaar af gaat drie weken naar frankrijk en denkt joh laat andy maar rijden.
Als ie het haalt, knap! dan mag ie winnen ook
Ik begrijp er soms weinig van waarom laten ze hem zo rijden??
Je stemt een heel jaar af gaat drie weken naar frankrijk en denkt joh laat andy maar rijden.
Als ie het haalt, knap! dan mag ie winnen ook
Toch wel een onverwacht sterke aanval. Tot nu toe waren het slechts plaagstootjes (of hij kon toen niet beter of wachtte hij op zijn broer) en stopte de aanval na korte tijd.
Waarschijnlijk dachten de andere grote mannen dat dat nu wel weer het geval zou zijn. Helaas voor hun was het nu wel een meer dan serieuze aanval! Wat een schitterde etappe!
Waarschijnlijk dachten de andere grote mannen dat dat nu wel weer het geval zou zijn. Helaas voor hun was het nu wel een meer dan serieuze aanval! Wat een schitterde etappe!
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1!!! Wat een prutser op deze manier.WdvB schreef:Mijn god, wat is de Evans een komediant.... beetje heen weer sturen op de weg, wat verontwaardigd om zich heen kijken, en ondertussen niets op kop willen fietsen. Als dit zijn ware aard is, dan is ie de verdiende verliezer.
Hoop dat Andy het haalt en minimaal 2 min houdt op Evans.
Less is bore
ppffff Evans, wat een komediant. Straks zal hij wel weer klagen dat niemand overnam en hij tijd verloor. Ik hoop van harte dat Andy hem op 3min rijdt.