Heel herkenbaar.chrissiewizzie schreef: ↑23 jan 2019 09:53..............; een gevoel van onbehagen en verbijstering.........................
Fons bikes
Ik heb Fonske al direct na de eerste negatieve ervaringen in Whatsapp op de negeer lijst gezet. Ik laat me niet door zo'n nitwit beledigen. En dat was een paar maanden terug toen we nog moesten ontdekken wat de geometrie van dat frame was.
Live fast; die young. mijn blog
Weet ik niet meer precies. Ik heb de chat verwijderd en Fonske geblokkeerd. Het was iets in de trant van dat zij de hard werkende ondernemers waren en ik een vervelende reaguurder was die ze probeerde makkelijk onderuit te halen.
Ik was echt heel snel klaar maar dat soort ongein.
Ik was echt heel snel klaar maar dat soort ongein.
Live fast; die young. mijn blog
Tja, ik heb hier een paar pagina's eerder al een link gepost naar narcisme:
https://www.psychologiemagazine.nl/arti ... t-herkent/
Ja dit klinkt herkenbaar.....1. Zijn charismatisch bij de eerste kennismaking. Ze stralen zelfvertrouwen en bekwaamheid uit, zijn warm, charmant en geïnteresseerd (ten minste, dat denk je). Ze geven je het gevoel dat je speciaal bent, zijn geestig en hebben een vlotte babbel.
5. Vermoedelijk hebben ze ook weinig spiegelneuronen, waardoor ze niet goed in staat zijn tot empathie.
6. Zijn overtuigd van hun eigen superioriteit.
12. Geven anderen de schuld en wijzen op hun gebreken terwijl ze zichzelf zien als een slachtoffer: het ligt altijd aan de ander, de narcist doet nóóit iets verkeerd.
17. Liegen, draaien en komen hun beloftes niet na.
19. Kunnen extreem boos worden als ze kritiek krijgen of onvoldoende erkenning. Dat mondt uit in narcissistic rage: vijandig en boos gedrag waarin je bijvoorbeeld wordt doodgezwegen.
20. Door die narcistische krenking zijn ze ook vaak in conflict met anderen.
21. Hebben geen berouw en doen niet aan zelfreflectie.
Klinkt dit herkenbaar? Dan is het misschien tijd om je eens achter de oren te krabben.
Heeft geen zin en zal nooit herkenbaar zijn voor de narcist zolang 21. aan de orde is!roelw schreef: ↑25 jan 2019 09:29 Tja, ik heb hier een paar pagina's eerder al een link gepost naar narcisme:
Ja dit klinkt herkenbaar.....1. Zijn charismatisch bij de eerste kennismaking. Ze stralen zelfvertrouwen en bekwaamheid uit, zijn warm, charmant en geïnteresseerd (ten minste, dat denk je). Ze geven je het gevoel dat je speciaal bent, zijn geestig en hebben een vlotte babbel.
5. Vermoedelijk hebben ze ook weinig spiegelneuronen, waardoor ze niet goed in staat zijn tot empathie.
6. Zijn overtuigd van hun eigen superioriteit.
12. Geven anderen de schuld en wijzen op hun gebreken terwijl ze zichzelf zien als een slachtoffer: het ligt altijd aan de ander, de narcist doet nóóit iets verkeerd.
17. Liegen, draaien en komen hun beloftes niet na.
19. Kunnen extreem boos worden als ze kritiek krijgen of onvoldoende erkenning. Dat mondt uit in narcissistic rage: vijandig en boos gedrag waarin je bijvoorbeeld wordt doodgezwegen.
20. Door die narcistische krenking zijn ze ook vaak in conflict met anderen.
21. Hebben geen berouw en doen niet aan zelfreflectie.
Klinkt dit herkenbaar? Dan is het misschien tijd om je eens achter de oren te krabben.
Courir c'est mourir un peu
-
- Forum-lid
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt ze wel.
Giant TCR Advanced 1
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gelukkig is de eerste hit in google bij zoekterm "fons bikes review" een verwijzing naar dit topic.
Less is bore
Maar je moet wel wat doorzettingsvermogen hebben als je dit topic helemaal door wilt lezen. Maar misschien leest het ook wel als een roman.daniel1975 schreef: ↑25 jan 2019 12:17 Gelukkig is de eerste hit in google bij zoekterm "fons bikes review" een verwijzing naar dit topic.
Maar hoeveel procent googelt even de fiets die hij/zij gaat aanschaffen? Begin je "fons bikes" te typen in Google dan vult het automatisch aan, eerst naar Twitter, dan Volkskrant (met die leuke rectificatie) en daaronder staat leugens...
Campagnolo Ultra Dork