Het grote woon-werk topic
Vanochtend was het windstil, 14 graden, dus kort-kort .
33 gemiddeld op de "open stukken", HF 137 gemiddeld. Al dat fietsen begint nu echt effect te krijgen. Koetjes in de wei, ooievaars in het nest, jonge zwaantjes in het water, beetje ochtendnevel, geur van vers gemaaid gras. Wat wil een mens nog meer ?
Wel extra eten meegenomen, vanmiddag wordt het tegen de wind in fietsen (en met veel regen zo te zien).
Ow wacht, collega heeft gebak....
33 gemiddeld op de "open stukken", HF 137 gemiddeld. Al dat fietsen begint nu echt effect te krijgen. Koetjes in de wei, ooievaars in het nest, jonge zwaantjes in het water, beetje ochtendnevel, geur van vers gemaaid gras. Wat wil een mens nog meer ?
Wel extra eten meegenomen, vanmiddag wordt het tegen de wind in fietsen (en met veel regen zo te zien).
Ow wacht, collega heeft gebak....
older Budweiser
+1Kilowatt schreef:Koetjes in de wei, ooievaars in het nest, jonge zwaantjes in het water, beetje ochtendnevel, geur van vers gemaaid gras. Wat wil een mens nog meer ?
Jonge vrouwen willen trouwen en kindjes. Je kan ze beter net iets ouder hebbenSchrijnie schreef:Misschien wat meer jonge vrouwen
Maar ik zat net tussen een hoop jong spul! Was een beetje later (wekker vergeten te zetten) dan normaal en zat de laatste kilometers in een schoolwave.
Dan kan je gewoon om de 25 meter op je bek liggen.
Slingeren, met 4 naast elkaar, spelen met de smartphone en bijna op iemand botsen die van de andere kant komt en het zelfde zat te doen.
Door rood, Vlak voor de tram langs schieten. Rechts geen voorrang geven, zware tassen aan het stuur...........
Morgen op tijd de wekker zetten!
Nou koffie is op en ga wat doen...............ga wel pas terug als de scholen uit zijn
- Corto Maltese
- Forum-lid
Scholieren, zo herkenbaar. Voor mij ook de reden om vroeg van huis te gaan. Ze gaan wel aan de kant voor je maar het duurt vaak zo lang voordat ze je in de gaten hebben. En dan heb ik nog wel een bel.
Je snapt me echt welTumTumTum schreef:Dan ben ik zeker oud geboren.Gastheerg schreef:Jonge vrouwen willen trouwen en kindjes. Je kan ze beter net iets ouder hebbenSchrijnie schreef:Misschien wat meer jonge vrouwen
Terugreis ging wat moeilijker.. Had te weinig gegeten overdag, en geen bidon bij me. Gemiddelde lag ook 1 km/h lager dan de heenreis.Nickett schreef:Goed gedaan Laat ons weten hoe het vanmiddag terug gaat
Ik had vanmorgen een lekker band op 15km, gelukkig was er een collega bereid me op te pikken, mijn reserve band had ik 2 weken terug al gebruikt en natuurlijk niet opnieuw gekocht
Ik kan gewoon niet rustig fietsen, dus op moment van verzuren had ik niks om bij te tanken.
Evengoed lekker bezig geweest.
- Corto Maltese
- Forum-lid
Vanmorgen was het heerlijk weer om te fietsen. De terugreis werd echter heel anders. Werkelijk geen droge draad meer aan mijn lijf. Geheel volgens de voorspelling maar een weeralarm was hier in NH wat overdreven.
Het kost mij altijd meer moeite om in zo'n regenbui een beetje constant tempo aan te houden.
Het kost mij altijd meer moeite om in zo'n regenbui een beetje constant tempo aan te houden.
- Corto Maltese
- Forum-lid
Hetzelfde weerbeeld als gisteren. De natte spullen al weer in de was en hopen dat de schoenen morgen vroeg weer droog zijn. Overschoenen helpen niet als de regen met zulke bakken omlaag komt.
Wel heel blij met de Conti's four season 28mm. Veel grip en al bijna 5000km. zonder lekke band. Afkloppen! Er zitten wel veel sneetjes in en regelmatig moet ik er steentjes uitpeuteren, maar ze geven geen krimp.
Wel heel blij met de Conti's four season 28mm. Veel grip en al bijna 5000km. zonder lekke band. Afkloppen! Er zitten wel veel sneetjes in en regelmatig moet ik er steentjes uitpeuteren, maar ze geven geen krimp.