Mooie column, dat commentaar van hem op Eurosport is ook briljant.rhino7 schreef:http://www.nusport.nl/thijs-zonneveld/3 ... ianne.html
Marianne Vos !
-
- Forum-lid
Ongelofelijk, hoe kneuterig. Lieve meid maar ze mag met wat meer egards behandeld worden.xTTessaaax schreef:http://www.telegraaf.nl/tv/telesport/wi ... je___.html
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Inderdaad wel apart... Maar heeft ze d´r Skoda dan in moeten leveren of heeft ze na afloop toch een borreltje genomen en daarom wacht op haar BOB... . Als je geen partner hebt (omdat je alleen voor de sport leeft), zul je toch vaak alleen ergens heen moeten, ook naar dit soort uitreiking dingen...
Ze staat alvast wel weer aan de start bij Egmond pier Egmond... Die was eigenlijk niet zo moeilijk om te winnen voor haar afgelopen jaar bij de vrouwen, maar bij de mannen gaan toch wel net even stukje harder (al was 15e overall ook heel erg goed...)
Mij benieuwen overigens of ze komend seizoen nog doorgaat met echt mountainbiken. Alleen haar eerste mountainbike wedstrijd in 2013 was een succes, maar bij de UCI World Cups eindigde ze zelfs achter rensters die ze in de WK cross en op de WK weg wel heel makkelijk verslaat, zoals Emily Batty (bij WK CX) of Jolanda Neff (WK road, die daar de bocht uitvloog).
Ze staat alvast wel weer aan de start bij Egmond pier Egmond... Die was eigenlijk niet zo moeilijk om te winnen voor haar afgelopen jaar bij de vrouwen, maar bij de mannen gaan toch wel net even stukje harder (al was 15e overall ook heel erg goed...)
Mij benieuwen overigens of ze komend seizoen nog doorgaat met echt mountainbiken. Alleen haar eerste mountainbike wedstrijd in 2013 was een succes, maar bij de UCI World Cups eindigde ze zelfs achter rensters die ze in de WK cross en op de WK weg wel heel makkelijk verslaat, zoals Emily Batty (bij WK CX) of Jolanda Neff (WK road, die daar de bocht uitvloog).
Ik word er zelfs wel een beetje treurig van. Daar zit je dan, met je prijsmeuk moederziel alleen in een donker bushokje. Zij kan er nog om lachen ook.mrcoffee schreef:Ongelofelijk, hoe kneuterig. Lieve meid maar ze mag met wat meer egards behandeld worden.xTTessaaax schreef:http://www.telegraaf.nl/tv/telesport/wi ... je___.html
Veni. Vidi. Fietsie.
TumTumTum schreef:Ik word er zelfs wel een beetje treurig van. Daar zit je dan, met je prijsmeuk moederziel alleen in een donker bushokje. Zij kan er nog om lachen ook.mrcoffee schreef:Ongelofelijk, hoe kneuterig. Lieve meid maar ze mag met wat meer egards behandeld worden.xTTessaaax schreef:http://www.telegraaf.nl/tv/telesport/wi ... je___.html
Die zouden ze met een meterslange limo moeten ophalen en netjes thuisbrengen. En de deur netjes openhouden.
-
- Forum-lid
Daarentegen kwam deze reportage natuurlijk wel van 'het leugenaartje' uit Amsterdam.
Daaraan hecht ik niet zo veel waarde.
Marianne moet nu toch wel zo langzamerhand een heel groot standbeeld krijgen.
Daaraan hecht ik niet zo veel waarde.
Marianne moet nu toch wel zo langzamerhand een heel groot standbeeld krijgen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
@suntoro: ellen van dijk staat ook aan de start bij EpE dus ben benieuwd wie er sterker is. Ik zeg mijn geld in op Van Dijk, meer het krachtmens. Sowiso had die wielrenster van het jaar moeten worden na zo'n seizoen. Ze hebben nu voor the usual suspect gekozen. Twee wereldtitels is blijkbaar niet genoeg om uit de schaduw van Marianne te kunnen stappen. Na 7x mag het wel eens een ander zijn.
Less is bore
The usual suspect had ook dit jaar weer veruit het beste palmares: twee wereldtitels en vijf van de acht World Cup wedstrijden, plus nog een trits kleinere zeges. Daar kon Van Dijk bij lange na niet aan tippen.daniel1975 schreef:@suntoro: ellen van dijk staat ook aan de start bij EpE dus ben benieuwd wie er sterker is. Ik zeg mijn geld in op Van Dijk, meer het krachtmens.Sowiso had die wielrenster van het jaar moeten worden na zo'n seizoen. Ze hebben nu voor the usual suspect gekozen. Twee wereldtitels is blijkbaar niet genoeg om uit de schaduw van Marianne te kunnen stappen. Na 7x mag het wel eens een ander zijn.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
I know, al krijg ik ondanks de wetenschap dat MV echt een aangenaam mens is toch langzaam maar zeker een MV-verzadiging. En als iemand dan een seizoen draait als Van Dijk mag die ook wel een keer winnen. Al is het alleen maar om te laten zien hoe breed de NL-damestop is. Van Dijk, Vos en Wild hebben waarschijnlijk in verhouding net zoveel bij elkaar gewonnen als de spanjaarden en italianen bij elkaar bij de mannen.
Less is bore