Veldrijden 2022-2023
Had het geluk er in Benidorm bij te zijn. Qua beleving kon het wel tellen - veel belgen en nederlanders, maar vooral heel veel spanjaarden zelf, die werkelijk voor elke crosser in elke categorie applaudiseren, mooi om zien en horen. Parcours was weinig selectief, een criterium in een park. Maar toch zal deze cross (hopelijk) blijven - 15000 aanwezigen, zeer goede sfeer, praktisch voor de crosser om aan hun stage te koppelen. Vandaag oa Iserbyt nog tegengekomen op training. Pidcock reed na de cross overigens met de fiets terug naar z'n verblijf, gewoon tegengekomen onderweg met hier en daar nog plukjes crossers.
Enkel aan de horeca moeten ze iets doen, dat was een klein drama
Enkel aan de horeca moeten ze iets doen, dat was een klein drama
Maar goed dat je niet geboekt heb.daniel1975 schreef: ↑23 jan 2023 14:57
Ik kreeg inderdaad spontaan droombeelden om een goedkoop ticket naar zuid spanje te boeken als mijn blik van de tv afdwaalde naar het raam
https://www.spanjevandaag.com/24/01/202 ... ta-blanca/
-
- Forum-lid
Vos haakt af voor het WK, geblesseerd.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat zou niet des Vos’ zijn lijkt mij.
Less is bore
Volgens Wielerflits is het niet beslist dat er een operatie komt. Dat zou dan einde zijn.
Ik vraag me af waarom je daar enkele decennia geleden nooit iets over hoorde (of ben ik het vergeten) en nu is het schering en inslag met die bekkenslagaderoperaties.
Ik vraag me af waarom je daar enkele decennia geleden nooit iets over hoorde (of ben ik het vergeten) en nu is het schering en inslag met die bekkenslagaderoperaties.
Misschien omdat we met zijn allen meer gebruik maken van wat er medisch kan? De medische wetenschap is toch niet stil blijven staan?
@Kxlight, dat geloof ik niet. Dan zou ze de voorbereiding voor het wegseizoen bewust laten voor het veldrijden?
@Kxlight, dat geloof ik niet. Dan zou ze de voorbereiding voor het wegseizoen bewust laten voor het veldrijden?