Het grote 'off topic' topic
-
- Forum-lid
Precies. Werk is voor mij leuke dingen kunnen doen, sociale contacten en genieten van het leven. Voordeel van werken het maakt je ook minder afhankelijk van mensen want veel zijn er niet leuk.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo had ik het nog niet gezien....El Pistolero schreef: ↑24 feb 2023 14:03Voordeel van werken het maakt je ook minder afhankelijk van mensen want veel zijn er niet leuk.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
In Vlaanderen krijgen de kleinste partijen procentueel meer aandacht en bijhorende zendtijd dan waar ze, gemeten aan hun uitslag bij de verkiezingen, "recht" op zouden hebben.borgmonster schreef: ↑23 feb 2023 22:12 Even kort: kleinere partijen zouden juist veel meer zendtijd moeten krijgen dan de gevestigde grote partijen. ...........
Mogelijk dat dit te maken heeft met het feit dat onze nationale zender een rood bastion is en de kameraden wil bevoordelen?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Iedere strekking moet wat mij betreft evenveel tijd krijgen.
Dat rood bastion begint wat grappig worden... En zeker als iedere keer de term 'kameraden' erbij gesleept wordt.
Siegfried Bracke was decennia linkser dan links volgens rechts. Tot hij N.VA vervoegde...
Als je partijen aandacht geeft volgens hun percentage betonneer je in feite de verhoudingen. Dan was Vlaams Blok/Belang nooit of t enooit aan bod gekomen de laatste 25 jaar omdat ze voordien klein waren.
En geldt dat dan ook voor programma's als De Slimste Mens die Bart De Wever mee groot maakte? Of geldt het enkel voor rechtse calimero partijen die miljoenen en miljoenen spenderen aan social media?
(Social media = de media waar je mag lullen wat je wilt)
Dat rood bastion begint wat grappig worden... En zeker als iedere keer de term 'kameraden' erbij gesleept wordt.
Siegfried Bracke was decennia linkser dan links volgens rechts. Tot hij N.VA vervoegde...
Als je partijen aandacht geeft volgens hun percentage betonneer je in feite de verhoudingen. Dan was Vlaams Blok/Belang nooit of t enooit aan bod gekomen de laatste 25 jaar omdat ze voordien klein waren.
En geldt dat dan ook voor programma's als De Slimste Mens die Bart De Wever mee groot maakte? Of geldt het enkel voor rechtse calimero partijen die miljoenen en miljoenen spenderen aan social media?
(Social media = de media waar je mag lullen wat je wilt)
Nee. Dat niet. Ik heb al zowel links als rechts gestemd.
Ik kom uit een Vlaams Volksunie nest. Nog altijd doodjammer dat die partij teloor ging. En sindsdien voel ik me eigenlijk nergens écht thuis.
Maar rechts is nu al echt lang de grootste stroming in Vlaanderen en toch nog steeds dat Calimero gezeur. Dat stoort me.
Ik moei me zelden in politieke discussies. Dat zijn meestal dovemansgesprekken.
Maar toch nog liever een overtuigde 'rechtse zak' of een 'linkse kameraad' dan iemand die gewoon politiek compleet negeert.
Ik kom uit een Vlaams Volksunie nest. Nog altijd doodjammer dat die partij teloor ging. En sindsdien voel ik me eigenlijk nergens écht thuis.
Maar rechts is nu al echt lang de grootste stroming in Vlaanderen en toch nog steeds dat Calimero gezeur. Dat stoort me.
Ik moei me zelden in politieke discussies. Dat zijn meestal dovemansgesprekken.
Maar toch nog liever een overtuigde 'rechtse zak' of een 'linkse kameraad' dan iemand die gewoon politiek compleet negeert.
The Masked Singer moet zowat het meest irritante, debiele concept zijn sinds ik TV kijk
En het is nu ook niet alsof rechts zich soms niet compleet belachelijk maakt in een kostuum.
En het is nu ook niet alsof rechts zich soms niet compleet belachelijk maakt in een kostuum.
- borgmonster
- Forum-lid
Kan me tijden geleden herinneren: liep de woonkamer binnen, masked singer was erop. O, dat is peterrrr, zei ik. Familie kerk me vreemd aan en begon me uit te lachen.
Kwam later weer binnenlopen en vroegen ze hoe ik dat wist? “Aan z’n bewegingen”. Iedereen beweegt zich heel specifiek blijkbaar. Qua stem kon ik het niet horen. Daarom is het ook zo’n dom programma.
Kwam later weer binnenlopen en vroegen ze hoe ik dat wist? “Aan z’n bewegingen”. Iedereen beweegt zich heel specifiek blijkbaar. Qua stem kon ik het niet horen. Daarom is het ook zo’n dom programma.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Dat klopt niet. Het Vlaams Blok/Belang haalde 32 jaar geleden al meer dan 400000 stemmen (wat op Vlaams niveau goed is voor zon 12%)
Bovendien is het Vlaams Blok/Belang net het bewijs dat de verhoudingen niet gebetonneerd worden, ze werden als kleine partij genegeerd en worden dat nu verhoudingsgewijs nog altijd.
-
- Forum-lid
In het licht van Piketty's formule ( r > g ) moet het toch niet zo moeilijk zijn om te erkennen dat "werken niet loont?" In A'dam staat een standbeeld van Spinoza met de tekst "Het doel van de staat is de vrijheid." Ik zou tegen alle liberalen (neo of archaïsch en ook de frivole bitterbaleters) willen zeggen knoop dat even tussen de oren en bedenk hoeveel vrijheid er ontnomen wordt door de heilig verklaring van de vrije markt; per definitie een parasitair kapitalistisch systeem? Maar ja, rechts heeft geen hobby's en bezit dus geen geoefend brein dat wordt gehinderd door enige vorm van logisch en dus consequent redeneren. Afijn, het volk sukkelt voort en stemt tegen eigen belangen in.
+1Klein_Verzet schreef: ↑25 feb 2023 11:53 In het licht van Piketty's formule ( r > g ) moet het toch niet zo moeilijk zijn om te erkennen dat "werken niet loont?" In A'dam staat een standbeeld van Spinoza met de tekst "Het doel van de staat is de vrijheid." Ik zou tegen alle liberalen (neo of archaïsch en ook de frivole bitterbaleters) willen zeggen knoop dat even tussen de oren en bedenk hoeveel vrijheid er ontnomen wordt door de heilig verklaring van de vrije markt; per definitie een parasitair kapitalistisch systeem? Maar ja, rechts heeft geen hobby's en bezit dus geen geoefend brein dat wordt gehinderd door enige vorm van logisch en dus consequent redeneren. Afijn, het volk sukkelt voort en stemt tegen eigen belangen in.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/