Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
-
- Forum-lid HC
Leuk design, alleen wel bijzonder. Chinees frame, Japanse onderdelen en dan Italiaanse vlaggetjes.
Ja er is naast de Italiaanse vlagjes bijzonder weinig Italiaans aan de fiets. Misschien is de berijder Italiaans?scottwilko schreef: ↑15 apr 2022 10:42 Leuk design, alleen wel bijzonder. Chinees frame, Japanse onderdelen en dan Italiaanse vlaggetjes.
- thestudent
- Forum-lid HC
Het zadel en de banden zijn italiaans. Al worden die banden volgens mij ook niet in Italie gemaakt.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Bedankt allemaal voor de tips. Wellicht de vork misschien niet kort genoeg afgezaagd.
Dit weekend nog eens verder kijken. Het is mijn allereerste project (twee linkerhanden) en had er al rekening mee gehouden dat alles niet helemaal perfect zou verlopen. Ik hou jullie op de hoogte. In het paasweekend dan nog maar een ritje op mijn stalen ros Gazelle
Dit weekend nog eens verder kijken. Het is mijn allereerste project (twee linkerhanden) en had er al rekening mee gehouden dat alles niet helemaal perfect zou verlopen. Ik hou jullie op de hoogte. In het paasweekend dan nog maar een ritje op mijn stalen ros Gazelle
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Bianchi, Pinarello, .... doen het niet andersscottwilko schreef: ↑15 apr 2022 10:42 Leuk design, alleen wel bijzonder. Chinees frame, Japanse onderdelen en dan Italiaanse vlaggetjes.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend