Cervélo
litespeed schreef: Het grappige aan de uitspraak IMO is dat Cervelo zich denkt te distantieren van die merken.
Is dat niet zo dan?
En ik bedoel dit slechts uit onwetendheid, niet uit verafgoding van Cervélo oid.
Gewoon interesse in andere merken die er dezelfde filosofie op nahouden!
Cervelo heeft de afgelopen jaren wel bewezen wel degelijk anders te zijn en te durfen zijn. Dat alles heeft natuurlijk wel grenzen verlegd en nieuwe modellijnen geintroduceerd, denk enkel maar aan aerodynamische raceframes (S-series) of superlichte stijfe frames. (R-series)
Afgelopen seizoen was wat techniek betrefd niet super revolutionair, maar wie weet is dat slechts stilte voor de storm komt er komend seizoen een superaerodynamische frame of bij wijze van spreke een frame van 600 gram en ineens is Cervelo weer koploper op technisch vlak
Afgelopen seizoen was wat techniek betrefd niet super revolutionair, maar wie weet is dat slechts stilte voor de storm komt er komend seizoen een superaerodynamische frame of bij wijze van spreke een frame van 600 gram en ineens is Cervelo weer koploper op technisch vlak
ik denk dat de rek er wel uit is vwb techniek van een frame. Ok de kabels lopen binnendoor, het is licht en aerodinamisch. Voor de rest blijven het 3 aan elkaar gelijmde/last buizen. Monocoque is technisch een verbetering maar dat gebruikt Cervelo nog niet.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
IBAN schreef:ik denk dat de rek er wel uit is vwb techniek van een frame. Ok de kabels lopen binnendoor, het is licht en aerodinamisch. Voor de rest blijven het 3 aan elkaar gelijmde/last buizen. Monocoque is technisch een verbetering maar dat gebruikt Cervelo nog niet.
Als je niet weet waar je over praat doe dat dan ook niet!!
Zolang technische wetenschap in het algemeen vooruitgang boekt zal ook een fiets daar op den duur van profiteren.
Voorbeeld daarvan op ander gebied is momenteel de slee van het Nederlandse bobslee team .
Daaraan viel niet veel eer meer te behalen,dacht ook ik.
Maar dat blijkt wel degelijk beter te kunnen en (voor ons)plotseling doen ze mee voor een hoge klassering.
Voorbeeld daarvan op ander gebied is momenteel de slee van het Nederlandse bobslee team .
Daaraan viel niet veel eer meer te behalen,dacht ook ik.
Maar dat blijkt wel degelijk beter te kunnen en (voor ons)plotseling doen ze mee voor een hoge klassering.
Zij is ook tegen
Ik zit dit weekend met het test team van cervélo in Portugal, daar wordt ook tijd uitgetrokken voor technische uitleg e.d. en fietsen..
`k zal wel een verslagje doen hier. Tenmiste als dat leuk is, zal ik vragen of TS-biker ook een duit in het zakje doet, die is er ook..
`k zal wel een verslagje doen hier. Tenmiste als dat leuk is, zal ik vragen of TS-biker ook een duit in het zakje doet, die is er ook..
-
- Forum-lid
Dealer trip gok ik. Veel foto's idd.
Veel plezier daar!
Veel plezier daar!