Pagina 641 van 1091

Geplaatst: 02 feb 2010 21:35
door perik
Blijkbaar is dit een marketingcampagne met als hoofdargument dat er geen marketingcampagne zou zijn.

Geplaatst: 02 feb 2010 21:58
door danny1407
litespeed schreef: Het grappige aan de uitspraak IMO is dat Cervelo zich denkt te distantieren van die merken.


Is dat niet zo dan?

En ik bedoel dit slechts uit onwetendheid, niet uit verafgoding van Cervélo oid.
Gewoon interesse in andere merken die er dezelfde filosofie op nahouden!

Geplaatst: 02 feb 2010 23:12
door insider2
Cervelo heeft de afgelopen jaren wel bewezen wel degelijk anders te zijn en te durfen zijn. Dat alles heeft natuurlijk wel grenzen verlegd en nieuwe modellijnen geintroduceerd, denk enkel maar aan aerodynamische raceframes (S-series) of superlichte stijfe frames. (R-series)

Afgelopen seizoen was wat techniek betrefd niet super revolutionair, maar wie weet is dat slechts stilte voor de storm komt er komend seizoen een superaerodynamische frame of bij wijze van spreke een frame van 600 gram en ineens is Cervelo weer koploper op technisch vlak

Geplaatst: 03 feb 2010 15:36
door IBAN
ik denk dat de rek er wel uit is vwb techniek van een frame. Ok de kabels lopen binnendoor, het is licht en aerodinamisch. Voor de rest blijven het 3 aan elkaar gelijmde/last buizen. Monocoque is technisch een verbetering maar dat gebruikt Cervelo nog niet.

Geplaatst: 03 feb 2010 15:43
door amclassic-fan
*Kuch*. Al die Cervelo frames zijn gemaakt met blowmoulding en dat zijn echt geen losse gelijmde buizen.

Geplaatst: 03 feb 2010 21:52
door japiecarbon
IBAN schreef:ik denk dat de rek er wel uit is vwb techniek van een frame. Ok de kabels lopen binnendoor, het is licht en aerodinamisch. Voor de rest blijven het 3 aan elkaar gelijmde/last buizen. Monocoque is technisch een verbetering maar dat gebruikt Cervelo nog niet.


Als je niet weet waar je over praat doe dat dan ook niet!!

Geplaatst: 03 feb 2010 22:23
door simen
Zolang technische wetenschap in het algemeen vooruitgang boekt zal ook een fiets daar op den duur van profiteren.

Voorbeeld daarvan op ander gebied is momenteel de slee van het Nederlandse bobslee team .
Daaraan viel niet veel eer meer te behalen,dacht ook ik.
Maar dat blijkt wel degelijk beter te kunnen en (voor ons)plotseling doen ze mee voor een hoge klassering.

Geplaatst: 03 feb 2010 22:57
door danny1407
+1

Voor hetzelfde geld ben je over 5 jaar met een carbon frame rijp voor een retro rit.

Bij wijze van.

Geplaatst: 04 feb 2010 09:30
door speric
Ik zit dit weekend met het test team van cervélo in Portugal, daar wordt ook tijd uitgetrokken voor technische uitleg e.d. en fietsen..
`k zal wel een verslagje doen hier. Tenmiste als dat leuk is, zal ik vragen of TS-biker ook een duit in het zakje doet, die is er ook..

Geplaatst: 04 feb 2010 09:38
door danny1407
Oh stoer zeg.
Test Team Travel of een dealer tripje?

Verslagje met veeeel foto's graag!

;)

Geplaatst: 04 feb 2010 09:45
door bianchisl3
Dealer trip gok ik. Veel foto's idd.

Veel plezier daar!

Geplaatst: 04 feb 2010 10:09
door lancev7
Inderdaad een Dealer Trip, de zaak waar ik altijd kom vertelde ook al dat hij de zon op gign zoeken in Portugal. Ik spreek hem vandaag nog, zal 'ns vragen of hij ook wat foto's kan maken.