fiedoo schreef:
en juist voorbij de aankomst steigert ie dan nog als een paard! Dit zegt toch genoeg
Het dopingtopic 2.0
- oldandslow
- Forum-lid
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
Zou wel leuk zijn als ie de volgende keer in Gangnam Style... over de streep zou bollen!fiedoo schreef:en juist voorbij de aankomst steigert ie dan nog als een paard! Dit zegt toch genoeg
we betalen dan ook ver het meeste belasting van de wereld nog een geluk dat we af en toe nog eens wat in "het zwart" kunnen betalen .rob74 schreef:Belgen zijn gewoon tegen gezag. Gezag is fout. Recalcitrant zijn is goed. Een belg voelt zich apetrots als hij de belasting weet te ontduiken. En niemand zal hem aangeven want iemand die de wet weet te omzeilen is een held.
Een renner die doped en de straf ook weet te ontlopen is een held. Lefevre is dus een held in Belgie. Nederlander zien hem eerder als een sjarlatan.
Wat je zegt over de belgen en doping is belachelijk: museeuw bvb heeft hier zowat heel vlaanderen over hem heen gehad bij zijn dopingzaak. VDB is door de uci, de politie (met boeien weggevoerd nota bene) en de dopingdienst van de vlaamse gemeenschap + nog die van de belgische wielerbond vervolgd!!!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Aahh, weer zo'n kenner die wéét hoe 'de Belg' in elkaar zit!
(Lefevere, een held!? Niet dat ik weet, eigenlijk; o.k., hij mocht best wat kritischer bejegend worden door de pers, en het interview in kwestie zweeg inderdaad schromelijk over Ibarguren, maar welke journalist heeft ook weer jarenlang de kont van L. Armstrong gelikt - terwijl die in België al lang als een charlatan werd beschouwd?)
(Lefevere, een held!? Niet dat ik weet, eigenlijk; o.k., hij mocht best wat kritischer bejegend worden door de pers, en het interview in kwestie zweeg inderdaad schromelijk over Ibarguren, maar welke journalist heeft ook weer jarenlang de kont van L. Armstrong gelikt - terwijl die in België al lang als een charlatan werd beschouwd?)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
ETAPPE 1timo2.0 schreef:De ploegen en renners die ik inmiddels het nadeel van de twijfel geef, dat wil zeggen dat ik ze pas weer vertrouw als onomstotelijk vaststaat dat ze schoon zijn in plaats van onschuldig tot het tegendeel is bewezen: de renners van Sky, Katusha, Astana en Quickstep, plus een aantal renners van Cannondale, Radioshack en BMC.
1 Peter Sagan (Svk) Cannondale Pro Cycling
2 Arnaud Demare (Fra) FDJ
3 Alexander Kristoff (Nor) Katusha
ETAPPE 2
1 Mark Cavendish (GBr) Omega Pharma-Quick Step
2 Elia Viviani (Ita) Cannondale Pro Cycling
3 Francesco Chicchi (Ita) Vini Fantini-Selle Italia
ETAPPE 3A
1 Alexander Kristoff (Nor) Katusha
2 Sacha Modolo (Ita) Bardiani Valvole-CSF Inox
3 Elia Viviani (Ita) Cannondale Pro Cycling
ETAPPE 3B
1 Sylvain Chavanel (Fra) Omega Pharma-Quick Step
2 Anton Vorobyev (Rus) Katusha
3 Lieuwe Westra (Ned) Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team
EINDSTAND
1 Sylvain Chavanel (Fra) Omega Pharma-Quick Step
2 Alexander Kristoff (Nor) Katusha
3 Niki Terpstra (Ned) Omega Pharma-Quick Step
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
Danny Nelissen eruit gewerkt bij Eurosport nav zijn bekentenis.....
En kijk eens wie er sinds januarie voor Eurosport Frankrijk werkt.... http://www.youtube.com/watch?v=h6yNWmdwIb0" onclick="window.open(this.href);return false;
Schiet mij maar lek :S
En kijk eens wie er sinds januarie voor Eurosport Frankrijk werkt.... http://www.youtube.com/watch?v=h6yNWmdwIb0" onclick="window.open(this.href);return false;
Less is bore
Tsssss....we hadden toch ooit zo'n boterberg. Ik weet nu wat ze ermee hebben gedaan. Hoe hypocriet kun je zijn Eurosport!? Juist de ergste van het hele stel uit 1998 aanstellen met zijn jankebal gezeik.
Reden om dus geen Eurosport meer te kijken voor mij. Ze hadden Danny (of je zijn commentaar tijdens westrijden nu kunt pruimen of niet) gewoon moeten laten zitten.
Gaat RTL7 Danny ook dumpen? Dan Jacobs ook maar.
Reden om dus geen Eurosport meer te kijken voor mij. Ze hadden Danny (of je zijn commentaar tijdens westrijden nu kunt pruimen of niet) gewoon moeten laten zitten.
Gaat RTL7 Danny ook dumpen? Dan Jacobs ook maar.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
OK, wist ik niet. Om dan huilebak en ontkenner pur sang Virenque in te zetten als vervanging voor Danny slaat dus echt helemaal nergens op.scottpch schreef:Virenque is al een paar jaar in dienst van Eurosport, de hypocrieten...
Zo lijkt het voor het grote publiek alsof Danny een nog grotere misdaad/misstap heeft begaan in vergelijking met Virenque. Hoe scheef kun je het trekken?
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Dat meen je niet? Komt Danny niet meer terug bij Eurosport? Dat bericht heb ik gemist. Heeft Eurosport hier een verklaring over afgegeven?daniel1975 schreef:Danny Nelissen eruit gewerkt bij Eurosport nav zijn bekentenis.....