foto van je fiets
Ja, is van Canyon zelf maar is niet los te krijgen.
-
- Forum-lid HC
Ik vind 'm te vierkant bij het balhoofd en de aansluiting met de schuine buis te lomp, log en vierkant ogend.
Dan is de CF SLX beter gelukt.
Sorry, its not my cup of tea
In ieder geval veel plezier met je fiets Ruud!
Dan is de CF SLX beter gelukt.
Sorry, its not my cup of tea
In ieder geval veel plezier met je fiets Ruud!
Laatst gewijzigd door scottpch op 07 apr 2016 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Ook maar een foto van m'n fiets hier plaatsen, was al eens voorbij gekomen in het Sensa topic.
Heb de giulia sinds begin December en door blessures net 200 km op gefietst, omdat ik me zelf zo zielig vind vorige week maar wielsetje cadeau gedaan
Blessure is nu behoorlijk minder dus zo maar even ritje maken en voelen of ie veel verschild van de 2015 guilia
Heb de giulia sinds begin December en door blessures net 200 km op gefietst, omdat ik me zelf zo zielig vind vorige week maar wielsetje cadeau gedaan
Blessure is nu behoorlijk minder dus zo maar even ritje maken en voelen of ie veel verschild van de 2015 guilia
Laatst gewijzigd door specializedmerida op 11 apr 2016 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
- Supergrover
- Forum-lid HC
Mooi!specializedmerida schreef:Ook maar een foto van m'n fiets hier plaatsen, was al eens voorbij gekomen in het Sensa topic.
Heb de guilia sinds begin December en door blessures net 200 km op gefietst, omdat ik me zelf zo zielig vind vorige week maar wielsetje cadeau gedaan
nu nog je avatar aanpassen.....
-
- Forum-lid
Giulia ipv Guilia...
-
- Forum-lid
Dank je, aangepastafrit13 schreef:Giulia ipv Guilia...
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
-
- Forum-lid
Specialized en Merida staat ook nog in de schuur, kan nog wel even dusSupergrover schreef:Mooi!specializedmerida schreef:Ook maar een foto van m'n fiets hier plaatsen, was al eens voorbij gekomen in het Sensa topic.
Heb de guilia sinds begin December en door blessures net 200 km op gefietst, omdat ik me zelf zo zielig vind vorige week maar wielsetje cadeau gedaan
nu nog je avatar aanpassen.....
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
-
- Forum-lid
.... kuch .... handtekening .... kuchspecializedmerida schreef:Dank je, aangepastafrit13 schreef:Giulia ipv Guilia...
-
- Forum-lid
Ook even mijn fiets showen