Cervélo
Prachtig initiatief is dat!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
C a s r a n schreef:Prachtig initiatief is dat!
+1
enkel mis ik nog een maatje 48 bij de testfietsen ,mijn vriendin is te klein voor een 51
cervelo r3 dura ace 7800 veltec speed carbon 6.0
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr
-
- Forum-lid
mooi gebaar van Veltec hier score ze goede punten mee
allen jammer dat als het op deze datum valt 1 of 2 mei het gelijk valt met de shimano fietschallenge. misschien een optie dan worden ze echt getest plus veel fietsers op de been goede marketing punt.
ik wil heel graag komen samen met mijn fiets maat, samen zijn we goed voor 6 cervelo''s uit ons privé collectie dus we weten onder tussen wel waar we overpraten qua rijeigenschappen van div. typen frames
allen jammer dat als het op deze datum valt 1 of 2 mei het gelijk valt met de shimano fietschallenge. misschien een optie dan worden ze echt getest plus veel fietsers op de been goede marketing punt.
ik wil heel graag komen samen met mijn fiets maat, samen zijn we goed voor 6 cervelo''s uit ons privé collectie dus we weten onder tussen wel waar we overpraten qua rijeigenschappen van div. typen frames
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
De ultieme spam natuurlijk maar volgens mij vinden de Cervélo fanboys op het forum dit zo'n geil idee dat ik dit natuurlijk weer niet mag zeggen
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
de monsternaar schreef:ik wil heel graag komen samen met mijn fiets maat, samen zijn we goed voor 6 cervelo''s uit ons privé collectie dus we weten onder tussen wel waar we overpraten qua rijeigenschappen van div. typen frames
ga je veltec komen helpen?;)
Ik wil ook wel een test ritje!:) Maar tzal wel in Nederland zijn zeker...
de monsternaar schreef:ik wil heel graag komen samen met mijn fiets maat, samen zijn we goed voor 6 cervelo''s uit ons privé collectie dus we weten onder tussen wel waar we overpraten qua rijeigenschappen van div. typen frames
Is zo'n testdag dan niet juist NIET voor jullie bedoeld?
fietsen doe ik net als een prof,
-
- Forum-lid
Hulde aan Veltec!
\'\'We can\'t solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them\'\'