62RonaldH76 schreef:Welke maat is dat?
foto van je fiets
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Vandaag mijn crossertje opgehaald .
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ziet er strak uit Ikon. Daar ga je volgens mij veel plezier aan beleven.
- Forum-lid
Dank je,ben ik na mijn eerst ritje van vanmiddag ook van overtijgd,morgen maar eens in een echt bos uitproberen.Wolfhound32 schreef:Ziet er strak uit Ikon. Daar ga je volgens mij veel plezier aan beleven.
Heb er wel andere banden op laten zetten omdat ik er niet echt mee ga crossen,maar heb ze er wel bij dus kan altijd nog.
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- Wolfhound32
- Forum-lid
Vind je dat leuk? Het onderwerp banden aansnijden bij mij?
...
(Voor de rest; dit is even een onderonsje.)
...
- Forum-lid
Wolfhound32 schreef:Vind je dat leuk? Het onderwerp banden aansnijden bij mij?
...
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- Sha Kokken
- Forum-lid
@Danoontje: erg mooi kader. Ik word zelf een beetje ongelukkig van de decals op de wielen, die zou ik zwart houden. Maar al met al toch wel mooi. Veel plezier ermee!
-
- Forum-lid HC
De decals op de wielen zou ik weer lekker laten zitten juist. Naar mijn smaak zijn de stuur en zadelpen iets te wit, maar dat neemt niet weg dat het een prachtige fiets is! Smaken verschillen.Sha Kokken schreef:@Danoontje: erg mooi kader. Ik word zelf een beetje ongelukkig van de decals op de wielen, die zou ik zwart houden. Maar al met al toch wel mooi. Veel plezier ermee!
De stuur en pen combinatie had ik nog. Vond ik wel ok bij de standaard zadelpen. Maar wie weet.
Vwb de decals, weet nog niet wat ik daar mee ga doen.
Thanks voor het meedenken in ieder geval. Misschien wordt het nog wel eens alles zwart. Of bijvoorbeeld een wit zadel en stuurlint, al is dat weer de andere kant op. Gelukkig vind ik wat klungelen aan de fiets wel leuk
Vwb de decals, weet nog niet wat ik daar mee ga doen.
Thanks voor het meedenken in ieder geval. Misschien wordt het nog wel eens alles zwart. Of bijvoorbeeld een wit zadel en stuurlint, al is dat weer de andere kant op. Gelukkig vind ik wat klungelen aan de fiets wel leuk
Anima Sana In Corpore Sano.
Zo, na 14 jaar eindelijk weer een nieuwe fiets....
Vorig jaar heb ik via marktplaats dit Merckx frame op de kop weten te tikken, daarna begon de zoektocht naar de onderdelen en afmontage. Vorige week alle onderdelen binnen gekregen en 's avonds beetje bij beetje opgebouwd. Dit weekend eindelijk klaar en zondag een kort eerste ritje. Ik ben er heel erg tevreden mee !!
Afmontage:
Groep + pedalen: Shimano 105 5800
Wielen: Fulcrum Quattro LG CX met Vredestein Fortezza Senso all weather
Zadelpen + zadel: Deda superleggera + Bontrager Paradigm RL
Stuur + Stuurpen: Deda superzero + Deda RHM01 (wordt geupgrade naar Deda superzero stuur)
Fizik superlight stuurlint en Tacx deva bidonhouders.
Vorig jaar heb ik via marktplaats dit Merckx frame op de kop weten te tikken, daarna begon de zoektocht naar de onderdelen en afmontage. Vorige week alle onderdelen binnen gekregen en 's avonds beetje bij beetje opgebouwd. Dit weekend eindelijk klaar en zondag een kort eerste ritje. Ik ben er heel erg tevreden mee !!
Afmontage:
Groep + pedalen: Shimano 105 5800
Wielen: Fulcrum Quattro LG CX met Vredestein Fortezza Senso all weather
Zadelpen + zadel: Deda superleggera + Bontrager Paradigm RL
Stuur + Stuurpen: Deda superzero + Deda RHM01 (wordt geupgrade naar Deda superzero stuur)
Fizik superlight stuurlint en Tacx deva bidonhouders.