Re: Canyon topic
Geplaatst: 03 aug 2014 22:23
Onnatuurlijke positie van derailleur idd .
Ik denk dat als je een Canyon koopt je dit doet omdat ze mooie en innovatieve producten maken. Als het echt goedkoop moet zijn moet je geen Canyon kopen...royvanheesbeen schreef:Hallo,
Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe racefiets te kopen. Met mijn budget overweeg ik om de nieuwe Aeroad CF SLX aan te schaffen zodra deze beschikbaar komt (eind september?!), aangezien er geen ander merk is dat zulke scherp geprijsde fietsen kan leveren.
Ik heb veel goeds over Canyon gehoord, maar ik vroeg me af of jullie ook nog negatieve ervaringen met Canyon hebben.
Daarnaast vroeg ik me af wat het servicepunt in Utrecht allemaal doet, aangezien ik hier nergens informatie over kan vinden....
Zijn ze met de reparatie een beetje vlot, of moet je hier lang op wachten? En indien er iets mis is met de wielen, word je dan naar Mavic verwezen (in het geval va Mavic wielen) of moet dit ook via Canyon?wielracer schreef:\
Voor de rest geen problemen met de Canyon of de Canyon zelf. Mails worden binnen een paar uur beantwoord en de het servicecenter is erg behulpzaam bij problemen. Transport bij problemen van en naar het servicecenter is kosteloos en wordt gedaan door UPS.
Waar baseer je dit op? Ik dacht dat de nieuwe modellen standaard rond oktober op de markt komen en dan gelijk geleverd kunnen worden.tomtom schreef:De nieuwe Aeroad SLX wordt waarschijnlijk niet uitgeleverd voor Maart/April 2015.......Canyon kennende. Bestellen kan echter wel al vanaf September/Oktober vermoed ik. Zo deden ze het met de nieuwe modellen hiervoor in elk geval. Als je wilt weten wat het service punt doet kun je ze gewoon ook even bellen. Volgens mij doen ze in elk geval onderhoud, advies en garantieafhandeling.
Ik dit geval vergelijk ik Canyon met andere topmerken als Specialized, Trek, Giant etc.Ik denk dat als je een Canyon koopt je dit doet omdat ze mooie en innovatieve producten maken. Als het echt goedkoop moet zijn moet je geen Canyon kopen...
Lees dit topic maar eens even door...... !royvanheesbeen schreef:Waar baseer je dit op? Ik dacht dat de nieuwe modellen standaard rond oktober op de markt komen en dan gelijk geleverd kunnen worden.tomtom schreef:De nieuwe Aeroad SLX wordt waarschijnlijk niet uitgeleverd voor Maart/April 2015.......Canyon kennende. Bestellen kan echter wel al vanaf September/Oktober vermoed ik. Zo deden ze het met de nieuwe modellen hiervoor in elk geval. Als je wilt weten wat het service punt doet kun je ze gewoon ook even bellen. Volgens mij doen ze in elk geval onderhoud, advies en garantieafhandeling.
Binnen een week weer retourroyvanheesbeen schreef:
Zijn ze met de reparatie een beetje vlot, of moet je hier lang op wachten?
Wielen lopen via Canyonroyvanheesbeen schreef:Zijn ze met de reparatie een beetje vlot, of moet je hier lang op wachten? En indien er iets mis is met de wielen, word je dan naar Mavic verwezen (in het geval va Mavic wielen) of moet dit ook via Canyon?wielracer schreef:\
Voor de rest geen problemen met de Canyon of de Canyon zelf. Mails worden binnen een paar uur beantwoord en de het servicecenter is erg behulpzaam bij problemen. Transport bij problemen van en naar het servicecenter is kosteloos en wordt gedaan door UPS.
@Roy Ik heb hele goede ervaringen met het service punt op zowel service, advies als onderhoud. Ik heb twee Canyons besteld en die mijn beide op tijd geleverd.tomtom schreef:De nieuwe Aeroad SLX wordt waarschijnlijk niet uitgeleverd voor Maart/April 2015.......Canyon kennende. Bestellen kan echter wel al vanaf September/Oktober vermoed ik. Zo deden ze het met de nieuwe modellen hiervoor in elk geval. Als je wilt weten wat het service punt doet kun je ze gewoon ook even bellen. Volgens mij doen ze in elk geval onderhoud, advies en garantieafhandeling.