Wat heb jij voor het laatst gekocht?
bij gebrek aan tijd en wederom bijna kale banden even 3 Fortezza senso all weathers bestelt , wel iets te duur maarja geen tijd om een bulk prijs te laten maken bij de FM
Tevens een imbus y-sleutel
Niet dat ik hem nodig had maar het was of 5 euro verzendkosten of een handige sleutel voor 7euro , keuze snel gemaakt lijkt me
Niet dat ik hem nodig had maar het was of 5 euro verzendkosten of een handige sleutel voor 7euro , keuze snel gemaakt lijkt me
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Ik heb je een link gegeven voor €20,00 per stuk.peter1981 schreef:bij gebrek aan tijd en wederom bijna kale banden even 3 Fortezza senso all weathers bestelt , wel iets te duur maarja geen tijd om een bulk prijs te laten maken bij de FM
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Tjemig de jemig wat een gave bakLcsmet schreef:AubMarcFaFo schreef:Merk en type?Lcsmet schreef:Even de openingspost van dit topic gelezen en het kan.
Een nieuwe auto
Foto?
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Tjemig de pemig wat een gave bakLcsmet schreef:Even de openingspost van dit topic gelezen en het kan.
Een nieuwe auto
Merk en type?
Foto?
Aub
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
ik heb wat gemist denk iknijkie schreef:Ik heb je een link gegeven voor €20,00 per stuk.peter1981 schreef:bij gebrek aan tijd en wederom bijna kale banden even 3 Fortezza senso all weathers bestelt , wel iets te duur maarja geen tijd om een bulk prijs te laten maken bij de FM
ik ga eens even zoeken want dan bestel ik er nog 10
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
peter1981 schreef:ik heb wat gemist denk iknijkie schreef:Ik heb je een link gegeven voor €20,00 per stuk.peter1981 schreef:bij gebrek aan tijd en wederom bijna kale banden even 3 Fortezza senso all weathers bestelt , wel iets te duur maarja geen tijd om een bulk prijs te laten maken bij de FM
ik ga eens even zoeken want dan bestel ik er nog 10
Nieuwe bedrijf dus even 6 stuk bestelt in 25mm maar als dat allemaal goed geregeld is ga ik ook nog een stuk of 5 , 23mm bandjes bestellen
Ik vreet die dinge bijna
Dank is groot Nijkie dat spaart me toch even snel 50euro
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Aangezien de MTB schoenen van Bikester retour zijn, bevielen mij toch maar matig, moest er wel een nieuw paar MTB schoenen komen voor die slecht weer ritjes buiten. Dus meteen maar een winter paar aangeschaft. Kwam nu helaas niet meer buiten dus (op de fiets dan )
Northwave Celsius Arctic GTX MTB Winter-Schoenen
Northwave Celsius Arctic GTX MTB Winter-Schoenen
Heb vorige week de auto de deur uit gedaan, en mede daarom een setje Rainlegs aangeschaft.
Vandaag uitgeprobeerd (gewoon op de stadsfiets), en het zijn echt briljante dingen!
Verder: Ortlieb Messenger rugzak, en 4 setjes remblokjes voor de BB7's bij discobrakes.com
Vandaag uitgeprobeerd (gewoon op de stadsfiets), en het zijn echt briljante dingen!
Verder: Ortlieb Messenger rugzak, en 4 setjes remblokjes voor de BB7's bij discobrakes.com
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"