timo2.0 schreef:Die Raboploeg blijkt steeds meer een ploeg te zijn geweest die zich als enige niet aan de spelregels hield. Nu Flecha weer, die bij Rabobank op het slechte pad is geraakt en met epo verziekt terwijl hij bij Banesto en Fasa Bortolo zo'n nette jongen was. De brave dokter Cecchini probeerde hem er nog vanaf te houden maar bij Rabo was epo nu eenmaal teamcultuur. Wat zal hij opgelucht zijn geweest toen hij dat boevennest eindelijk kon omruilen voor de wetenschappelijke benadering van Team Sky.
Banesto is een ploeg van onbesproken gedrag en dat bij Fasa Bortolo bewezen dopinggebruikers als Frigo, Basso, Rumšas, Vandenbroucke en Petacchi reden en dat dokter Emilio Magni van Fasa Bortolo tegenwoordig als arts van Cannondale naast diezelfde Basso ook Peter Sagan en Moreno Moser begeleid, daar moeten we niet teveel achter zoeken. Magni is een nette man en Sagan en Moser zijn toptalenten.
En ik zeg niet dat je ongelijk hebt Timo maar door zo ongeveer alles wat nu nog op twee wielen rijdt als verdacht aan te merken door middel van indirect bewijs krijg je altijd wel een keer gelijk.
De tijd zal het leren maar het zou de UCI moeten zijn die nu een strak plan trekt en vanuit die hoek hoor ik dus niets. Ze laten alles maar op zijn beloop en laten individuele landen en wielerunies maar hun eigen plannen trekken. Schande!!
UCI op de schop en wel hard.
IK ga toch met veel plezier komende Zondag naar Paris-Roubaiz kijken. Jammer dat Boonen er niet bij zal zijn (denk ik) want een gevecht met Fabian zag ik wel zitten. Vorige jaar niet en nu weer niet.
Wie kan Cancelara volgen?
De stroken liggen er droog en beter dan ooit bij volgens de Amis.